Meranie konverzií je nástroj, ktorý vám ukáže veľa užitočných informácií. Dozviete sa z neho, koľko užívateľov, ktorí sa preklikli z Heureky, dokončilo nákup v e-shope. A to dokonca aj na úrovni jednotlivých kategórií a produktov. Službu Meranie konverzií môže využívať každý e-shop registrovaný na Heureke.
Aby ste mohli vo vašom e-shope merať konverzie, je potrebné si v e-shope implementovať skript Meranie konverzií. Na jeho základe sa vám v štatistikách kliknutí (v administrácii obchodu na Heureke) zobrazí, koľko kliknutí a z akých produktov sa premenilo na objednávku. Pokiaľ teda užívateľ klikne na Heureke na produkt A dňa 10. 11., ale nakúpi vo vašom obchode až 20. 11. produkt B, tak sa konverzia zobrazí pri kliknutí, teda 10. 11. pri produkte A. Konverzie sa môžu započítať až 30 dní po kliknutí.