Informácie o užívateľovi

Odhlásiť sa
Administrácia e-shopu
  • Nastavenia
    • Pridať obchod
  • Nápoveda a aktuality
    • Príručka Heureky pre eshopy
    • Dôležité dokumenty
    • Podporované Shop systémy

Čo je to Meranie konverzií?

Meranie konverzií je nástroj, ktorý vám ukáže veľa užitočných informácií. Dozviete sa z neho, koľko užívateľov, ktorí sa preklikli z Heureky, dokončilo nákup v e-shope. A to dokonca aj na úrovni jednotlivých kategórií a produktov. Službu Meranie konverzií môže využívať každý e-shop registrovaný na Heureke.

Aby ste mohli vo vašom e-shope merať konverzie, je potrebné si v e-shope implementovať skript Meranie konverzií. Na jeho základe sa vám v štatistikách kliknutí (v administrácii obchodu na Heureke) zobrazí, koľko kliknutí a z akých produktov sa premenilo na objednávku. Pokiaľ teda užívateľ klikne na Heureke na produkt A dňa 10. 11., ale nakúpi vo vašom obchode až 20. 11. produkt B, tak sa konverzia zobrazí pri kliknutí, teda 10. 11. pri produkte A. Konverzie sa môžu započítať až 30 dní po kliknutí.

Ukážka štatistík na stránke služby merania konverzií

 


 

 

 

Heureka

U nás nájdete vyše 15 400 000 produktov a 10 900 internetových obchodov

O Heureke

  • Čo je Heureka?
  • Kontakty
  • Podmienky používania
  • Voľné pracovné miesta
  • Pre média
  • Heureka bloguje
  • Blog HeurekaDevs

Pre zákazníkov

  • Ako nakúpiť
  • Heureka v mobile
  • Heureka radí
  • Nakúpte priamo u nás
  • Používanie cookies
  • Ochrana súkromia

Pre partnerov

  • Administrácia e-shopu
  • Registrovať nový e-shop
  • Služby pre e‑shopy
  • Heureka Marketplace
  • Služby pre značky
  • Dátové prehľady
  • Affiliate program
  • Edukačné videá
  • Nápoveda

Projekty

  • Overené zákazníkmi
  • ShopRoku
  • ProduktRoku
  • Certifikácia partnerov
  • Black Friday

Zákaznícka linka

+421 2/205 703 60

Sledujte nás na sociálnych sieťach

Copyright © 2007–2025, Heureka Group a.s., všetky práva vyhradené.