Zobrazenie ponuky eshopu
Aký je rozdiel medzi PRODUCT a PRODUCTNAME?
Na základe názvu v tagu PRODUCTNAME sa zaraďujú produkty na Heureke, nemal by preto obsahovať žiadne "omáčky" v podobe bonusov či darčekov. Ak sa tag PRODUCTNAME zmení, produkt sa odpojí a musí znova prejsť párovacím procesom, ktorý trvá približne 4 pracovné dni. Pokiaľ sa rozhodnete k produktu pridať text ako napríklad "10 rokov záruka na motor", pridajte ho do tagu PRODUCT. Aby tento vzťah medzi PRODUCT a PRODUCTNAME fungoval, je potrebné aby PRODUCT obsahoval PRODUCTNAME.
Napr.:
<PRODUCTNAME>Whirlpool AWO/C 6304</PRODUCTNAME>
<PRODUCT>Whirlpool AWO/C 6304 + 10 rokov záruka na motor</PRODUCT>
Viac sa dočítate na našom českom blogu.
Odkiaľ sa čerpajú informácie o cene dopravy?
Všeobecné nastavenia ceny za dopravu je možné nastaviť v administrácii v časti Ceny dopravy. Tieto informácie sa potom zobrazujú na detaile Vášho obchodu (po vyhľadaní názvu obchodu na Heureka.sk) v časti Informácie a po presunutí myškou na ikonu ceny dopravy na detaile produktu.
Druhý, presnejší spôsob, je nastavenie cien dopravy v XML feede na jednotlivé produkty, pomocou tagu <DELIVERY>. Nastavenie cien z XML feedu má prednosť pred nastavením v administrácii, ak máte cenu dopravy v XML feede, po presunutí myšky na ikonu ceny dopravy, sa zobrazia ceny z XML feedu.
Viac informácií sa dočítate na našom českom blogu.
Kde si môžem nastaviť vyššiu cenu za klik? Kedy a ako sa to prejaví?
Vyššiu cenu za preklik (CPC) je možné nastaviť po získaní certifikátu Overené zákazníkmi. Vďaka nastaveniu vyššej CPC je možné sa dostať medzi odporúčané obchody na detaile produktu. Toto umiestnenie ovplyvňuje viac faktorov.
Vyššie CPC je možné nastaviť v administrácii obchodu a to na celú kategóriu, či na jednotlivé produkty, alebo v XML feede na jednotlivé produkty, pomocou tagu <HEUREKA_CPC>.
Priority sú v tejto chvíli nastavené takto:
1. produkt v administrácii
2. XML
3. kategórie v administrácii
1. a 2. sa dajú meniť v administrácii (musia byť obe nastavené u produktu, aby sa objavilo tlačidlo na prepínanie).
Ceny z administrácie sa prepočítavajú každú pol hodinu, ceny z XML sa prepočítavajú po každom importe, ktorý prebieha automaticky každé 2 hodiny. Maximálna cena, ktorú je možné za preklik nastaviť je 50 €.
K čomu slúži nastavenie denných limitov?
Denný limit je iba informatívna služba. Ak sa suma, ktorú máte nastavenú na dennom limite vyčerpá, príde Vám upozorňujúca správa, ktorá má iba informatívny charakter. Je potom len na Vás, či si eshop prepnete do FREE programu, aby sa obchod zobrazoval len vo fulltextovom vyhľadávaní.
Ak eshop prepnete do FREE, je tiež na Vás, kedy si obchod prepnete späť do PPC, aby sa Vaše produkty zobrazovali opäť v katalógu Heureky. Ak medzitým nezmeníte názov produktu, názov kategórie, či URL adresu produktu v XML feede, produkty sa vrátia do pôvodného zaradenia cca do pol hodiny od aktivácie. Denný limit a prepínanie medzi verziami FREE a PPC si nastavíte vo svojej administrácii v časti Nastavenie zobrazovania.
Pre zobrazenie ponuky semien konopy na Heureke je potrebné splniť nasledovné podmienky:
- v Obchodných podmienkach je potrebné uviesť, že v niektorých krajinách je pestovanie konopy trestným činom
- na obrázku produktu môžu byť znázornené iba semienka, alebo obrázok vôbec nezasielajte