Návštevníci darčekového špeciálu sú po výbere vhodného darčeka presmerovaní na detail produktu, teda klasicky do porovnania cien. Cena za preklik je účtovaná rovnakým spôsobom ako ostatné kliky z Heureky, teda podľa aktuálneho cenníku. Eshopy môžu zasielať svoje tipy na nápadité darčeky, vždy však zálezí na Heureke, ktoré darčeky do svojho špeciálu umiestni.
Bohužiaľ nie, na zaradenie produktu do zlacneného tovaru dôjde automaticky, ak cena daného produktu rýchlo klesne oproti cene za posledných 30 a viac dní. Ide o porovnanie ceny oproti cene konkurenčného obchodu, takže vrámci daného obchodu nemusí ísť o zľavu. Produkt je potom označený ako zľavnený po dobu 2-3 týždňov v závislosti na následnom vývoji jeho ceny. Ovplyvniť poradie produktov zaradených v zľave nie je možné, všetko je generované automaticky na základe ranku vypočítaného obľúbenosťou sekcie, obľúbenosťou produktu, výšky zľavy a ceny.