Odosielajú sa v nadväznosti na vami vybranú úroveň:
Dotazníky spokojnosti sa odosielajú najskôr šiesty deň od vytvorenia objednávky. Primárne sa však riadime tagom DELIVERY_DATE a odosielame dotazníky v nadväznosti na reálnu dostupnosť. V tomto prípade je potrebné mať aj správne uvedený tag ITEM_ID.
Odosiela sa v prípade, že obchod posiela spoločne s informáciou o objednávke aj identifikátor produktu ITEM_ID. Produktové dotazníky sa odosielajú na všetky produkty (mimo zákonom nepovolené), nezávisle na zvolenej úrovní. Doba odoslania produktového dotazníka je nastavená na 14 dní po odoslaní dotazníka na obchod. V prípade, že vyčerpáte limit pre dotazníky na obchod, produktový dotazník sa stále odošle 14 dní po dátume, v ktorom by bol štandardne odoslaný dotazník na obchod.
Služba Overené zákazníkmi funguje úplne nezávisle, a preto je dotazník spokojnosti zasielaný všetkým zákazníkom, ktorí v internetovom obchode nakúpili, v súlade s nastavenou úrovňou služby. Nerozlišuje sa, či zákazník našiel obchod na Heureke či inom internetovom porovnávači cien, alebo nakúpil priamo.
Môže sa stať, že e-mail s dotazníkom spadne do spamového koša, prípadne do zložky „Hromadné“ ([email protected]), alebo do zložky „Promoakcie“ ([email protected]), preto odporúčame kontrolu aj týchto zložiek.