Dotazník pre obchod:
Dotazníky spokojnosti sa odosielajú najskôr na šiesty deň od vytvorenia objednávky. Primárne sa však riadime tagom DELIVERY_DATE a dotazníky zasielame v závislosti od reálnej dostupnosti.
Dotazník pre produkty:
Je odoslaný, ak obchod odošle identifikátor produktu ITEM_ID spolu s informáciami o objednávke. Doba odoslania dotazníka o výrobku je nastavená na 14 dní od odoslania dotazníka do obchodu.
Služba Overené zákazníkmi je úplne nezávislá, takže dotazník spokojnosti sa zasiela všetkým zákazníkom, ktorí v internetovom obchode nakúpili. Nerozlišuje sa, či zákazník našiel obchod na Heureke alebo na inom internetovom porovnávači cien alebo nakúpil napriamo.
- Dotazník spokojnosti s väzbou na objednaný produkt odosielame na všetky zaznamenané objednávky, ktoré boli vytvorené s odstupom aspoň 24 hodín. Na opakované nákupy bez informácie o objednanom produkte, ktorý je upresnený tagom ITEM_ID, sa odosielajú v 14-dňových intervaloch.
- Môže sa stať, že e-mail s dotazníkom spadne do spamového koša, prípadne do zložky „Hromadné“ ([email protected]), alebo do zložky „Promo akcie“ ([email protected]), preto odporúčame kontrolu aj týchto zložiek.