Na produktovej karte vždy nájdete prehľad všetkých obchodov, ktoré ponúkajú rovnaký produkt a sú aktívne v režime PPC.
Produktová karta vyzerá napríklad takto:
Výber obchodu na TOP pozíciu (vedľa obrázku produktu) na karte prebieha automaticky na základe niekoľkých hlavných kritérií:
Pod hlavným „TOP boxom“ sú automaticky zoradené ponuky podľa najnižšej ceny. Ak má viac obchodov rovnakú cenu, potom rozhodujú ďalšie faktory ako napríklad Heureka Marketplace, cena dopravy, certifikát Overené zákazníkmi alebo počet hodnotení. Obchody je možné zoradiť podľa preferencií.
Každý obchod má možnosť na akejkoľvek karte využiť špeciálne tagy, vďaka ktorým môže zákazníkom odovzdať informáciu o predĺženej záruke, darčeku alebo zľavovom kóde.
Všetky informácie o jednotlivých doplnkových tagoch nájdete v špecifikácii XML súboru.
Najpoužívanejšie sú napríklad:
Ich zobrazenie potom pri obchode vyzerá takto:
Znenie zľavového kódu zákazník nájde po rozkliknutí ponuky daného obchodu. Tento kód zákazník uplatní na stránkach obchodu.
V Heureke nonstop sledujeme vývoj cien všetkých produktov. Keď zistíme pokles ceny, produkt označíme značkou „Cenopád“. Garantujeme teda, že došlo k skutočnému zníženiu ceny v rámci trhu za posledných 30 dní.