Informácie o užívateľovi

Odhlásiť sa
Administrácia e-shopu
  • Nastavenia
    • Pridať obchod
  • Nápoveda a aktuality
    • Príručka Heureky pre eshopy
    • Dôležité dokumenty
    • Podporované Shop systémy

Ako sa orientovať na produktovej karte?

  • Kto a prečo má top pozície?
  • Ako sa dostať medzi odporúčané ponuky?
  • Ako fungujú najlacnejšie ponuky?
  • Čo sú špeciálne tagy?
  • Rozdiel medzi zobrazovaním zľavového kódu obchodníka a Cenopádem

Na produktovej karte vždy nájdete prehľad všetkých obchodov, ktoré ponúkajú rovnaký produkt a sú aktívne v režime PPC.

Produktová karta vyzerá napríklad takto:

Kto a prečo má top pozície?

Výber obchodu na TOP pozíciu (vedľa obrázku produktu) na karte prebieha automaticky na základe niekoľkých hlavných kritérií:

  • Cena a hodnotenie obchodu – Čím lepšia cena a hodnotenie, tým väčšia šanca na TOP pozíciu.
  • Marketplace ponuky majú vždy prednosť pred PPC.
  • Kvalita produktového obrázka – Ponuky so správnym obrázkom (bez vodoznaku) majú vyššiu šancu na lepšie zobrazenie.

Ako sa dostať medzi odporúčané ponuky?

O umiestnení obchodu medzi odporúčané ponuky rozhodujú tieto hlavné faktory:
  • Bidding – Čím vyššia cena za kliknutie (PPC), tým väčšia šanca na zobrazenie.
  • Cena produktu – Konkurencieschopná cena zvyšuje pravdepodobnosť zaradenia.
  • Dostupnosť produktu – Skladové produkty majú prednosť pred tými na objednávku.
  • Hodnotenie e-shopu – Lepšie recenzie a vyššia dôveryhodnosť znamenajú lepšie umiestnenie.

Ako fungujú najlacnejšie ponuky?

Pod hlavným „TOP boxom“ sú automaticky zoradené ponuky podľa najnižšej ceny. Ak má viac obchodov rovnakú cenu, potom rozhodujú ďalšie faktory ako napríklad Heureka Marketplace, cena dopravy, certifikát Overené zákazníkmi alebo počet hodnotení. Obchody je možné zoradiť podľa preferencií.

 

Čo sú špeciálne tagy?

Každý obchod má možnosť na akejkoľvek karte využiť špeciálne tagy, vďaka ktorým môže zákazníkom odovzdať informáciu o predĺženej záruke, darčeku alebo zľavovom kóde.

 

Všetky informácie o jednotlivých doplnkových tagoch nájdete v špecifikácii XML súboru.

 

Najpoužívanejšie sú napríklad:

  • EXTENDED_WARRANTY  - predĺžená záruka
  • GIFT  - darček k produktu
  • SPECIAL_SERVICE  - doplnkové služby
  • SALES_VOUCHER - zľavový kód

Ich zobrazenie potom pri obchode vyzerá takto:

Rozdiel medzi zobrazovaním zľavového kódu obchodníka a Cenopádem

Zľavový kód alebo tag SALES VOUCHER

Znenie zľavového kódu zákazník nájde po rozkliknutí ponuky daného obchodu. Tento kód zákazník uplatní na stránkach obchodu.

 

Cenopád

V Heureke nonstop sledujeme vývoj cien všetkých produktov. Keď zistíme pokles ceny, produkt označíme značkou „Cenopád“. Garantujeme teda, že došlo k skutočnému zníženiu ceny v rámci trhu za posledných 30 dní.

Heureka

U nás nájdete vyše 15 400 000 produktov a 10 900 internetových obchodov

O Heureke

  • Čo je Heureka?
  • Kontakty
  • Podmienky používania
  • Voľné pracovné miesta
  • Pre média
  • Heureka bloguje
  • Blog HeurekaDevs

Pre zákazníkov

  • Ako nakúpiť
  • Heureka v mobile
  • Heureka radí
  • Nakúpte priamo u nás
  • Používanie cookies
  • Ochrana súkromia

Pre partnerov

  • Administrácia e-shopu
  • Registrovať nový e-shop
  • Služby pre e‑shopy
  • Heureka Marketplace
  • Služby pre značky
  • Dátové prehľady
  • Affiliate program
  • Edukačné videá
  • Nápoveda

Projekty

  • Overené zákazníkmi
  • ShopRoku
  • ProduktRoku
  • Certifikácia partnerov
  • Black Friday

Zákaznícka linka

+421 2/205 703 60

Sledujte nás na sociálnych sieťach

Copyright © 2007–2025, Heureka Group a.s., všetky práva vyhradené.