Informácie o užívateľovi

Odhlásiť sa
Administrácia e-shopu
  • Nastavenia
    • Pridať obchod
  • Nápoveda a aktuality
    • Príručka Heureky pre eshopy
    • Dôležité dokumenty
    • Podporované Shop systémy

Ako si službu Overené zákazníkmi sprevádzkovať?

  • Aktivácia
  • Implementácia
  • Kontrola

Aktivácia

Ak chcete aktivovať službu Overené zákazníkmi, musíte si prečítať obchodné podmienky a súhlasiť s nimi. Ak chcete službu aktivovať, v administrácii máte prístup k formuláru, kde stačí skontrolovať predvyplnené údaje pre zmluvu o poskytovaní služby a pridať funkčnú e-mailovú adresu, na ktorú budete chcieť zasielať vyplnené dotazníky. Ak je uvedené „Aktivované“, tak ste už formulár v minulosti už vyplnili a nie je potrebné ho vypĺňať znova.

Ak po odoslaní vyplneného formulára zistíte, že ste zadali nesprávne údaje alebo chcete zmeniť e-mailovú adresu na zasielanie prieskumov, musíte nás kontaktovať na adrese [email protected] , z registračnej adresy (e-mailová adresa, ktorú používate na prihlásenie do administrácie Heureky) , a uviesť údaje, ktoré chcete zmeniť.

Návod na vyplnenie dotazníka: 

 

Na čo si dať pozor pred aktiváciou služby nájdete na našom checkliste. 

Odoslanie registrácie vrátane pristúpenia na znenie podmienok je považované za návrh na uzavretie zmluvy. Zmluva je uzatvorená prijatím potvrdzujúceho e-mailu na vašu e-mailovú adresu.

Implementácia 

 

Sú dve možnosti:

  1. Službu podporuje váš shopsystém a stačí iba vložiť unikátny kľúč

Mnohé shopsystémy natívne podporujú službu Overené zákazníkmi, takže stačí iba skopírovať 32-znakový reťazec „Tajný kľúč“ , ktorý nájdete v administrácii Heureky v časti Overené zákazníkmi, a vložiť ho do poľa v administrácii vášho shopsystému. To, či váš poskytovateľ podporuje túto funkciu, si môžete overiť v Prehľade systému obchodov alebo priamo v systéme obchodov.

  1. Službu sprístupní váš programátor

Pokiaľ vaše riešenie e-shopu túto funkciu nepodporuje, potom do posledného kroku objednávky v zdrojovom kóde obchodu váš webmaster umiestni aplikačný skript, pomocou ktorého dôjde k odoslaniu e-mailovej adresy zákazníka.

 

Uloženie informácie o uskutočnenej objednávke sa vykonáva zavolaním následujúcej adresy:

https://www.heureka.sk/direct/dotaznik/objednavka.php?id=xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx&[email protected]&itemId[]=206210&orderid=123456

 

id = unikátny kľúč obchodu overujúci pravosť volania. Kľúč nájdete v časti Overené zákazníkmi

email = e-mail zákazníka

itemId[] =  unikátne označenie produktu v rámci e-shopu. Kombinácia maximálne 36 znakov [0-9a-zA-Z_\-].  TENTO TAG MUSÍ BYŤ OBSIAHNUTÝ V ZÁKLADNOM XML SÚBORE! Ak nie je možné tag ITEM_ID pridať do XML súboru potom je možné kúpený tovar odovzdať skrz jeho názov  (produkt[] = názov objednaného produktu. Názov produktu musí byť rovnaký, ako nám zasielate v XML súbore). Využíva sa pre recenzie produktov, ktoré si môže obchod umiestniť na svoj web a pre nastavenie dlhšej doby odosielania dotazníkov. Viac info tu

orderid = číslo objednávky, ktorým bude označený vyplnený dotazník (táto hodnota musí obsahovať celé kladné číslo).

Volanie sa nesmie uskutočniť v HTML, ale volaním uvedenej adresy v kóde aplikácie, pretože tajný kľúč nesmie byť nikde verejne viditeľný.
Nástroj na optimalizáciu bezpečnostnej technickej infraštruktúry, v niektorých prípadoch implementácia na systémovej úrovni, ovplyvňuje komunikáciu medzi Heurekou a e-shopmi. A to tak, že pri logovaní objednávky je na strane e-shopu odoslaná správa v inom formáte. Namiesto pôvodného „ok“ sa v odpovedi objaví „2 ok 0“. Najčastejším dôvodom na odoslanie „2 ok 0“ správy je nesprávne zaobchádzanie s kódovaním a nesprávne manuálne spracovanie obsahu HTTP správy na strane e-shopu. Ak nepoužívate šifrované spojenie (HTTP), používajte šifrovanú verziu (HTTPS). Zároveň odporúčame kontrolovať predovšetkým návratový kód, teda /status = 200/.

 

Ukážka implementácie v PHP

Zdrojové kódy aj s príkladom použitia (vrátane triedy Heureka Overené) sú na stiahnutie na tejto adrese.  

Technický popis API pre vývojárov klientských knižníc pre iné programovacie jazyky nájdete v manuáli.

 

Kontrola

Vo chvíli, keď v e-shope prijmete objednávku na tovar, je nám objednávka reportovaná. V administrácii pod záložkou Overené zákazníkmi zaznamenávame dátum a čas poslednej objednávky, ktorú sme cez skript Overené zákazníkmi od vášho e-shopu obdržali, a tiež počet reportovaných objednávok za posledných 30 dní. Pokiaľ sa objednávka nezaznamenala, potom nie je služba správne zavedená a je nutné kontaktovať svojho webmastera či daný shopsystém. 

Skript sa aktivuje až prvou prijatou objednávkou po implementácii, preto nemáme možnosť zistiť skôr, či máte službu implementovanú správne. Kým neprebehne prvá objednávka, uvidíte v administrácii hlásenie „Obchod XXX nemá túto službu zavedenú.“

Heureka

U nás nájdete vyše 15 400 000 produktov a 10 900 internetových obchodov

O Heureke

  • Čo je Heureka?
  • Kontakty
  • Podmienky používania
  • Voľné pracovné miesta
  • Pre média
  • Heureka bloguje
  • Blog HeurekaDevs

Pre zákazníkov

  • Ako nakúpiť
  • Heureka v mobile
  • Heureka radí
  • Nakúpte priamo u nás
  • Používanie cookies
  • Ochrana súkromia

Pre partnerov

  • Administrácia e-shopu
  • Registrovať nový e-shop
  • Služby pre e‑shopy
  • Heureka Marketplace
  • Služby pre značky
  • Dátové prehľady
  • Affiliate program
  • Edukačné videá
  • Nápoveda

Projekty

  • Overené zákazníkmi
  • ShopRoku
  • ProduktRoku
  • Certifikácia partnerov
  • Black Friday

Zákaznícka linka

+421 2/205 703 60

Sledujte nás na sociálnych sieťach

Copyright © 2007–2025, Heureka Group a.s., všetky práva vyhradené.