Ako správne posielať popisy
Správny popis produktu by nemal byť len zhrnutím parametrov z XML feedu, ale mal by produkt čo najlepšie predstaviť a opísať. Popisy je možné posielať ku každej ponuke prostredníctvom tagu <DESCRIPTION>.
Popis by sa mal týkať výlučne produktu a nesmie obsahovať informácie o:
-
reklame,
-
prebiehajúcich akciách,
-
darčekoch,
-
predĺženej záruke,
-
či možnostiach dopravy.
Popis tiež nesmie odkazovať už iné webové stránky (napr. „viac info nájdete na www…“, „v našom online katalógu“, alebo „viac uvidíte v tomto inštruktážnom videu: link tu“).
Všeobecne platí, že čím je popis všeobecnejší, tým lepšie – presnejšie dáta je lepšie posielať cez
parametre v XML feede.
Popisy musia byť relevantné k danému produktu a musia byť v slovenčine.
Počet znakov v rámci tagu <DESCRIPTION> nie je obmedzený, avšak vo fulltextovom vyhľadávaní či kategóriách zobrazujeme iba prvých 200 znakov.
Popis k produktovej karte vyberáme na základe interného algoritmu. Pre jednu produktovú kartu zobrazujeme práve jeden popis.