Balíkobot je služba, ktorá sa za vás postará o množstvo časovo náročných administratívnych úkonov súvisiacich s prepravou balíkov. Ušetrí vám nespočetné množstvo rutinných kliknutí a prihlasovania do systémov prepravcov. Vo väčšine prípadov je všetko sprevádzkované už do druhého dňa!
S Balíkobotom získate okamžitý prehľad o aktuálnom stave zásielky:
Na zmenu stavu zásielky môžete nadviazať ďalšie aktivity na spríjemnenie zákazníkovej užívateľskej skúsenosti:
Súčasťou služby je zákaznícka podpora na telefóne – jeden kontakt pre akékoľvek potreby klientov: +420 227 272 200 a balikobot@balikobot.cz.
Balíkobot je integrovaný vždy priamo do vášho systému. Zoznam podporovaných systémov nájdete tu.
Ak ste svoj systém nenašli, kontaktujte svojho dodávateľa systému alebo rovno Balíkobot.
Na Balíkobot môžete cez API napojiť aj svoje vlastné riešenia.
Nastavenie je naprieč systémami individuálne. V prípade e-shopových systémov si klienti najčastejšie vystačia s návodom na webe systému alebo jeho partnera, pričom nastavenie a vyskúšanie nezaberie v priemere viac ako pol hodiny.
Zvyčajne stačí jednorazovo:
Odkazy na niektoré externé návody/dokumentácie, ako si nastaviť Balíkobot:
Open source systémy:
Účtovné systémy:
V prípade nastavenia na mieru alebo zložitejších systémov ERP a WMS odporúčame kontaktovať partnera systému, ktorý vám nielen pomôže všetko nastaviť, ale vás aj zaškolí.
To vždy záleží na expedičnom systéme a zazmluvnených prepravcoch. Napr. klienta na systéme Shoptet s prepravcami GLS a Zásielkovňa napojíme do druhého dňa.
Odporúčame síce neriešiť všetko na poslednú chvíľu, ale s predstihom. Aj keď by ste nás ale kontaktovali uprostred sezóny, sprevádzkovanie služby nebude trvať dlhšie.
Chcete zistiť svoje možnosti zjednodušenia práce, zníženia chybovosti a zrýchlenia expedície s Balíkobotom?
Vyplňte → registračný formulár ← a prekonzultujte to s odborníkom