Meranie konverzií je nástroj, ktorý vám ukáže mnoho užitočných informácií. Povie vám, koľko užívateľov, ktorí sa preklikli z Heureky, tiež dokončili nákup v e-shope. Zistiť to môžete dokonca až na úroveň konkrétnych kategórií a produktov. Skrátka, meranie konverzií vám povie, ako sa vám vyplatí inzercia na Heureke. Službu Meranie konverzií môže využiť každý e-shop zaregistrovaný na Heureke.
Aby ste mohli vo vašom e-shope merať konverzie, je potrebné si v e-shope implementovať skript Merania konverzií. Na jeho základe sa vám v štatistikách preklikov (v administrácii obchodu na Heureke) zobrazí, koľko preklikov a z akých produktov sa premenilo na objednávku. Pokiaľ teda užívateľ klikne na Heureke na produkt A v dni 10.11., ale nakúpi vo vašom obchode až 20.11. produkt B, tak sa konverzia zobrazí pri prekliku, teda 10.11. pri produkte A. Štatistiky je možné sledovať až 30 dní naspäť.