Program CSS (Comparison Shopping Service) vznikol na podnet Európskej komisie. Spoločnosť Google na základe rozhodnutia súdu zverejnila časť svojich výsledkov vyhľadávania v komoditných vyhľadávačoch. Táto iniciatíva má za cieľ zvýšiť konkurenciu v priestore Google Shopping Ads. V rámci Google Nákupov môžu e-shopy inzerovať svoje produkty prostredníctvom CSS partnera, čím sa zvýši viditeľnosť ich ponúk a potenciálne aj ich predaj.
Pre napojenie môžete využiť z balíčkov PLUS a BASIC. Každý z balíčkov obsahuje rôzne výhody a úrovne podpory z našej strany.
Oba balíčky samozrejme zahŕňajú 30-dňové skúšobné obdobie, počas ktorého si môžete vyskúšať, ako zapojenie do CSS programu ovplyvní vaše Shopping Ads a Performance Max kampane.
Ak sa chcete pripojiť k našim programom CSS, pripravte si prosím nasledujúce údaje: ID Merchant Center, doménu e-shopu, zvolený balíček (PLUS/BASIC) a preferovaný dátum, kedy by ste sa chceli začať pripájať k programu CSS. V deň, ktorý si zvolíte, zašleme do vášho Merchant Centra žiadosť o pripojenie k vybranému programu CSS.
Vaše kampane budete spravovať rovnako ako doteraz, takže nič zásadné. Viditeľnou zmenou bude nový štítok v Shopping Ads, ktorý sa objaví po prevode. Pri zapojení do CSS programu Heureka.sk sa vo vašich reklamách zobrazí štítok „Z webu Heureka“. Táto zmena môže zvýšiť dôveryhodnosť vašich ponúk pre zákazníkov.
Previesť vás pod náš CSS program zvládneme do 24 hodín.
Mesačné skúšobné obdobie začína dátumom akceptácie napojenia pod CSS program z vašej strany. Doba trvania je 1 mesiac a pred ukončením skúšobného obdobia vás o tejto skutočnosti budeme informovať.
Nie, nemusíte. Na využívanie akéhokoľvek CSS programu od Heureka Group nie je nutné inzerovať na našich porovnávačoch.
Nemusíte sa obávať. Po prevode pod akýkoľvek CSS program sa síce nastaví učiaca perióda pre kampane napojené na vaše Merchant Center, ale z našich skúseností táto fáza nemá negatívny vplyv na výkon kampaní a trvá len 1–4 dni.
Po prevedení pod niektorý z CSS programov Heureka Group odporúčame sledovať výkon kampaní a počkať so zmenami minimálne 3 dni. To umožní kampaniam stabilizovať sa a zaistí, že všetky optimalizácie budú mať maximálny efekt.
Po prevode pod CSS programy Heureka Group odporúčame vytvoriť tzv. technické Merchant Center. Toto Merchant Center bude pod CSS programom Google Shopping a umožní vám spravovať nastavenia porovnávačov.
Pri prechode z CSS Google Shopping na iný CSS program sa nastavenia porovnávačov v Merchant Centre stratia. Preto odporúčame vytvoriť samostatné technické Merchant Centre, ktoré bude slúžiť výhradne na nastavenie porovnávačov.
Na vytvorenie technického Merchant Center budete potrebovať Google účet, pod ktorým nie je priradené žiadne Merchant Center. S týmto účtom choďte na stránku Google for Retail, kde začnete registráciu.
Nemusíte sa báť straty overenia a nárokovania – aj keď budú vaše Merchant Center pod rôznymi CSS programami, k žiadnej strate nedôjde.