Čo sú jediné ponuky, alebo exkluzívne ponuky?
Jedná sa o takú kartu produktu, v ktorej existuje iba vaša ponuka bez akejkoľvek konkurencie. U týchto ponúk vám vždy budeme účtovať cenníkové CPC, nie je teda potrebné tu bidovať (bidding nebude mať efekt).
Aká je viditeľnosť jedinej ponuky?
Jediné ponuky sa na Heureka.cz/sk hľadajú horšie, čo ovplyvňuje aj ich zobrazenie medzi TOP produktmi v kategórii. TOP produkty totiž radíme podľa obľúbenosti užívateľov, čo znamená návštevnosť, predaj a recenzie.
Čo urobiť na zlepšenie viditeľnosti jedinej ponuky?
-
Doplniť do XML feedu všetky parametre produktu, ktoré poznáte. Pokiaľ zákazník hľadá produkt s konkrétnymi požadovanými parametrami, zobrazí sa vaša ponuka iba v prípade, že sú tieto parametre v súbore obsiahnuté.
-
Vždy sa môžete pozrieť na konkrétny produkt. Tzn. v ktorej kategórii sa nachádza a aké parametre môže zákazník zadať vo filtrovaní.
Ako parametre do XML súboru zadávať zistíte v našej nápovede.
Dôležité je uviesť aj výrobcu, ten sa potom do XML feedu uvádza v tagu MANUFACTURER.

-
Ďalším správnym krokom je aktivácia služby Heureka Marketplace. Marketplace je predajný nástroj, vďaka ktorému môžete svoje produkty predávať jednoducho priamo cez Heureku bez toho, aby zákazník musel prejsť na váš e-shop. Viac informácií tu.
-
Pokiaľ je ponuka napárovaná na príslušnú produktovú kartu a zároveň dostupná cez Heureka Marketplace, je následne bezplatne zaradená aj do produktovej ponuky Google PLA (Product Listing Ads). Pokiaľ teda ponúkate unikátny tovar, zákazník, ktorý vašu Heureka ponuku vyhľadá cez Google (resp. Google PLA), je len váš.
-
Ďalšou vhodnou službou pre jediné ponuky sú ProductAds. Tento reklamný systém vám umožní zviditeľniť sa na popredných miestach vo výpise kategórie, výsledkoch vyhľadávania, na homepage alebo v detaile produktu (ako alternatívne produkty). Zobrazenie prebieha pomocou štítkov ako HIT, TOP, Novinka, Akcie atď. ProductAds fungujú na aukčnom princípe s platbou za kliknutie a zobrazujú sa na prvej, štvrtej alebo siedmej pozícii podľa výšky investície.

-
Zobrazenie na úvodnej stránke Heureky je možné na tretej, deviatej, alebo dvanástej pozícii.

-
Môžete zacieliť aj na detail produktu, kde sa jedná o zobrazenie na prvej a druhej pozícii alternatívnych produktov.

Viac informácií nájdete na ProductAds stránke.