Heureka podporuje e-shopy zapojené v Košíku v rámci DDZ a po celú dobu akcie nebude účtovať provízie za dokončené objednávky!
Pre všetky e-shopy zapojené do Košíku platia v rámci akcie Dni dopravy zdarma rovnaké podmienky ako pre všetky ostatné zapojené e-shopy.
E-shopy v Heureka Košíku, ktoré se nebudú chcieť zapojiť do DDZ budú počas akcie z Košíku deaktivované!
Obchodom zapojeným do akcie nebudú po dobu jej trvania účtované provízie za vykonané objednávky.
Pre e-shopy zapojené do Košíku bez API
• Pri registrácii e-shopu do akcie DDZ sa zobrazia všetky jeho poskytované dopravy a e-shop si zvolí, ktorú z týchto doprav bude poskytovať v rámci akcie zdarma. Po spustení akcie sa zapojenému e-shopu bude automaticky pri jeho ponuke na Heureke zobrazovať zvolená doprava zdarma.
• Takýto e-shop by podľa podmienok akcie mal automaticky ponúkať zvolenú dopravu zdarma aj na svojich stránkach.
• Pretože môže dôjsť k oneskoreniu pri aktualizácii informácií z XML feedu na Heureku, môže eště do dvoch hodín po ukončení DDZ prebehnúť objednávka s nulovou cenou dopravy. Takýchto prípadov by malo byť minimum, ale je potrebné s tým počítať (je to jeden z dôvodov prečo odporúčame napojenie API, v rámci ktorého máme od e-shopov vždy aktuálne informácie).
E-shopy zapojené do Košíku cez API
V tomto prípade si musia eshopy všetko nastaviť v každom kroku objednávky priamo na svojom webe. My si následne cez obojsmernú API komunikáciu túto informáciu stiahneme a pri produktoch dopravu zdarma zobrazíme.
Ak si zákazník vyberie tovar s hodnotou nižšou ako 15,- € vr. DPH, tak sa mu v Košíku automaticky zobrazí informácia, že musí vložit ešte ďalší tovar, aby mal dopravu zdarma.
Poskytujem dopravu zdarma celoročne, musím sa registrovať?
Ano, musíte, inak budete po dobu akcie z Košíku deaktivovaný. Naše systémy vás totiž nedokážu rozpoznať ako účastníka.
V prípade otázok nás kontaktujte na e-maily [email protected], alebo na tel. čísle +420 488 570 070.