Meranie konverzií je nástroj poskytujúci informácie o tom, koľko užívateľov prekliknutých sa z Árukereső tiež dokončilo nákup v e-shope. A to až na úroveň konkrétnych kategórií a produktov. Skrátka, meranie konverzií vám povie, ako sa vám oplatí inzercia na Árukereső. Službu Meranie konverzií môže využiť každý e-shop zaregistrovaný na Árukereső.
Na meranie konverzií je potrebné do e-shopu implementovať skript Meranie konverzií. Na jeho základe sa v štatistikách prekliknutí (v administrácii obchodu na Árukereső – Partnerský Portál) zobrazia informácie o počte kliknutí a pri akých produktoch došlo k objednávke. Konverzie sa môžu započítať až 30 dní po prekliknutí.
API kód a skript si vyžiadajte v administrácii obchodu v záložke: Árukereső -> Statisztikák -> Konverziómérés.
Tu sa zobrazí časť kódu, ktorú je nutné vložiť na stránku potvrdzujúcu objednávku. Oranžový zástupný symbol musí byť nahradený skutočnými údajmi objednávky.
'API_KEY' Jedinečný kľúč API
'ORDER_ID' ID objednávky
„PRODUCT_ITEM_ID“ ID produktu
„PRODUCT_NAME“ Názov produktu
„SINGLE_PRODUCT_PRICE_VAT“ HRUBÁ cena produktu
„PRICE_VAT“ HRUBÁ cena produktu
„NUMBER_OF_PRODUCTS“ Počet produktov
'CURRENCY' mena
Vo všetkých prípadoch je za implementáciu a správnosť odovzdávaných dát zodpovedný partner.
Kód skriptu musí byť umiestnený v hlavičke dokumentu HTML <head></head> pred všetky ostatné skripty.
Dokumentáciu na implementáciu služby v rôznych programovacích jazykoch (Javascript, Vue 3, Reagovať, PHP) nájdete v administrácii obchodu.
V prípade, že využívate niektoré z týchto riešení, prebieha implementácia cez poskytovateľa. Nevkladajte teda prosím kód ručne na webové stránky, inak systém zobrazí nesprávne údaje.