Heureka Marketplace je na základe dôkladnej kontroly zo strany Heureky postupne rozširovaný do jednotlivých sekcií. Tovar, ktorý je možné zakúpiť na Heureke, je v kategórii produktov označený ikonkou košíka s textom "Možné zakúpiť priamo na Heureka.sk".
Výber obchodu na TOP pozíciu v Marketplace prebieha automaticky na základe nasledujúcich kritérií: cena tovaru a hodnotenie obchodu. V prípade, že výrobok nie je na sklade, alebo jeho dostupnosť nie je známa, potom nie je možné objednávku dokončiť priamo na Heureka.sk a zákazník je smerovaný priamo na stránky e-shopu.
V súvislosti so zobrazením na TOP pozícii je pri každej ponuke súčasne zohľadnené, či obchod poskytuje obrázok daného produktu a či ponúkaná cena výrazným spôsobom neprevyšuje priemernú hodnotu tovaru.
Heureka v obchodnom prípade vystupuje ako sprostredkovateľ predaja, preto všetky úkony spojené so spracovaním objednávky zabezpečuje e-shop, ktorý je predajcom tovaru. Ak dôjde ku stornovaniu objednávky, je potrebné aktualizovať jej stav a ak je objednávka už uhradená, na základe individuálnej dohody s kupujúcim peniaze vrátiť.
Ak si zákazník zvolí platbu vopred (platba kartou, bankový prevod, online platobné metódy), zabezpečuje platbu Heureka, a to prostredníctvom systému PayU. Obchodník má potom cez používateľské rozhranie prístup k prehľadu týchto platieb, a je oprávnený 1x denne zaslať Heureke požiadavku na vyplatenie zostatku na virtuálnom účte PayU na svoj bankový účet.
K prevodu finančných prostriedkov dôjde najneskôr do 3 pracovných dní od prijatia požiadavky na vyplatenie zostatku na virtuálnom PayU účte, pričom platby môžu byť vyplatené pod jedným variabilným symbolom, prípadne je možné k príslušným platbám priradiť ich jedinečný variabilný symbol. Všetky výplaty PayU účtu sú súčasne exportované do CSV súboru.
Podľa OP je možné Heureka Marketplace dočasne deaktivovať napr. z dôvodu dovolenky alebo nedostatočných predajných kapacít maximálne na dobu 1 mesiaca a to najviac 3x v kalendárnom roku pre jeden e-shop. So žiadosťou o deaktiváciu nás prosím kontaktujte na [email protected], z registračného e-mailu.
V prípade trvalej deaktivácie je potrebné zaslať písomnú výpoveď zo služby, podpísanú konateľom služby.
Tu si môžete stiahnuť Vzor tohto dokumentu.
Dôvodov môže byť viac, ale najčastejšie je to z dôvodu, že tovar nie je skladom (v tagu DELIVERY_DATE v XML feedu nie je hodnota 0), prípadne tovar nemá vyplnené všetky povinné parametre. Zoznam povinných parametrov tu. Tiež odporúčame kontrolu dostupnostného feedu, ak je používaný. V prípade, že je podľa Vás všetko v poriadku, odporučíme obrátiť sa na nás emailom na: [email protected]. V emaile prosím uveďte konkrétny odkaz / y z Heureky, kde sa tlačidlo "kúpiť na Heureke", neobjavuje.
Číslo účtu nejde z bezpečnostných dôvodov zmeniť v administrácii Heureky. Pre jeho zmenu je potreba nás kontaktovať z registračného emailu obchodu, na email: [email protected]. Zmenu Vám radi vykonáme.