Informácie o užívateľovi

Odhlásiť sa
Administrácia e-shopu
  • Nastavenia
    • Pridať obchod
  • Nápoveda a aktuality
    • Príručka Heureky pre eshopy
    • Dôležité dokumenty
    • Podporované Shop systémy

Objednávky s platbou vopred

 

Kto platby zabezpečuje?

V prípade, že si zákazník zvolí úhradu objednávky platbou vopred, sú platby zabezpečované Heurekou prostredníctvom systému PayU.

Ak si zákazník zvolí platbu Štandardným bankovým prevodom, sú mu ihneď po vytvorení objednávky zaslané pokyny k platbe. Z toho dôvodu eshop už neposiela svoje pokyny k platbe, aby sa zákazníkovi nedostávali dvojité informácie o platbe.

V prípade voľby úhrady prostredníctvom rýchlej online platby kartou a všetkých ostatných možností rýchlych online platieb, je zákazník v závere objednávky presmerovaný na platobnú bránu, kde by mal vykonať úhradu.

Čo sa deje v prípade neuhradenia objednávky zákazníkom?

Ak zákazník neuhradí objednávku, v prípade online platby alebo bankového prevodu, mu je automaticky po desiatich dňoch zaslaný email upozorňujúci na neuhradenie objednávky a je zrušená.

Ako sa eshop dostane k platbám za objednávky?

Hneď ako je platba za objednávku prijatá, je ihneď k dispozícii obchodníkovi v administračnom rozhraní Heureka.sk v záložke „online platby", odkiaľ si môže platby za objednávky vyplatiť na svoj účet.

 

Aby si mohol eshop previesť finančné prostriedky za objednávky, musí mať vykonanú identifikáciu!

Kto vracia zákazníkom platby v prípade storna...?

V situáciách, kedy je potrebné platbu za objednávku vrátiť zákazníkovi, vrátenie platby vykonáva vždy eshop. Eshop si štandardne prevedie platbu za objednávku z PayU na svoj účet a vykoná vrátenie platby zákazníkovi. Je nutné si od zákazníka vyžiadať číslo účtu pre vrátenie platby.

Iba v prípade, že zákazník tovar uhradí online platobnou kartou, je možné platbu vrátiť priamo z administračného rozhrania na Heureka.sk, v detaile objednávky pomocou tlačidla „Vrátiť platbu".

Táto možnosť je však uskutočniteľná iba v tom prípade, ak je zostatok na účte eshopu minimálne v hodnote sumy, ktorá má byť vrátená. Ak má eshop všetky platby prevedené na svoj účet a zostatok 0 eur, nie je možné platbu vrátiť touto cestou a je nutné postupovať tak, ako v prípade bankového prevodu a ostatných online platieb.

Heureka

U nás nájdete vyše 15 400 000 produktov a 10 900 internetových obchodov

O Heureke

  • Čo je Heureka?
  • Kontakty
  • Podmienky používania
  • Voľné pracovné miesta
  • Pre média
  • Heureka bloguje
  • Blog HeurekaDevs

Pre zákazníkov

  • Ako nakúpiť
  • Heureka v mobile
  • Heureka radí
  • Nakúpte priamo u nás
  • Používanie cookies
  • Ochrana súkromia

Pre partnerov

  • Administrácia e-shopu
  • Registrovať nový e-shop
  • Služby pre e‑shopy
  • Heureka Marketplace
  • Služby pre značky
  • Dátové prehľady
  • Affiliate program
  • Edukačné videá
  • Nápoveda

Projekty

  • Overené zákazníkmi
  • ShopRoku
  • ProduktRoku
  • Certifikácia partnerov
  • Black Friday

Zákaznícka linka

+421 2/205 703 60

Sledujte nás na sociálnych sieťach

Copyright © 2007–2025, Heureka Group a.s., všetky práva vyhradené.