Odoberanie otázok vám môže zvýšiť konverzný pomer a pomôcť vášmu e-shopu dostať sa do hlbšieho povedomia užívateľov Heureky. Ide o otázky, ktoré používatelia zadávajú v poradni v kategóriách, či pri jednotlivých produktoch.
Odoberanie otázok z poradní nastavíte v administrácii vášho e-shopu v záložke Otázky z poradní. Do kolónky „E-maily (oddeľujte čiarkou):“ zadajte e-mail či e-maily, na ktoré chcete dotazy zasielať. Po zadaní e-mailu je potrebné potvrdiť, že ide skutočne o váš e-mail a potom kliknúť na Pridať. Musí ísť o e-mail, ktorý je registrovaný na Heureka.sk ako užívateľ. Pokiaľ tento e-mail nemáte registrovaný, použite tento odkaz.
Teraz si môžete nastaviť, aké typy otázok vás zaujímajú. Kliknite na "Nastaviť" pri vašom e-maile a vyberte si, či chcete dostávať otázky len k produktom, ktoré predávate, alebo aj k celým kategóriám, v ktorých vaše produkty ponúkate.
Ak používateľ Heureky zadá otázku do poradne, príde vám oznámenie e-mailom. Z e-mailu sa treba prekliknúť na stránky Heureky a v poradni na otázku odpovedať. Máte možnosť odpovedať buď ako užívateľ, alebo ako oficiálny zástupca vášho e-shopu.
Po zodpovedaní otázky je užívateľovi odoslaný e-mail s odpoveďou. Zároveň si môžete aj vy pri odpovedi zaškrtnúť, že chcete obdržať reakciu.