Odoberanie otázok vám môže zvýšiť konverzný pomer a pomocou vášho e-shopu sa dostať do hlbšieho povedomia užívateľov Heureky. Ide o otázky, ktoré užívatelia zadávaju v poradni v kategóriách, či u jednotlivých produktov.
Odoberanie otázok z poradní si nastavíte v administrácii vášho e-shopu pod záložkou Otázky z poradní. Do kolónky "E-maily" (oddeľujte čiarkou) zadajte e-mail (jeden alebo viacero), na ktoré chcete otázky zasielať. Po zadaní e-mailu je potrebné potvrdiť, že ide skutočne o váš e-mail a následne kliknúť na Pridať. Musí ísť o e-mail, ktorý je registrovaný na Heureka.sk ako užívateľ. Ak tento e-mail nemáte registrovaný, použite tento odkaz.
Teraz je potrebné nastaviť o aké otázky máte záujem. Kliknite teda pri e-maily na "Nastaviť" a potom zvoľte, či chcete odoberať otázky iba na produkty, ktoré predávate, alebo chcete odoberať aj otázky z kategórií, v ktorých ponúkate vaše produkty.
Ak používateľ Heureky položí otázku v poradni, bude vám zaslané oznámenie e-mailom. Z e-mailu je potrebné sa prekliknúť na stránky Heureky a v poradni na otázku odpovedať. Máte možnosť odpovedať buď ako užívateľ, alebo ako oficiálny zástupca vášho e-shopu.
Po zodpovedaní otázky je užívateľovi zaslaný e-mail s odpoveďou. Zároveň si môžete aj vy pri odpovedi zaškrtnúť, že chcete obdržať reakciu.