Informácie o užívateľovi

Odhlásiť sa
Administrácia e-shopu
  • Nastavenia
    • Pridať obchod
  • Nápoveda a aktuality
    • Príručka Heureky pre eshopy
    • Dôležité dokumenty
    • Podporované Shop systémy

Podmienky pre správne zaradenie produktov v sekcii Kontaktné šošovky

 

Každá varianta kontaktných šošoviek musí mať v xml súbore svoje samostatné SHOPITEM na ktorú je potom viazaná len jedna hodnota dioptrie , zakrivenie atď v tagu PARAM . Každé SHOPITEM musí mať unikátnu URL .

Zhrnutie základných pravidiel pre kategórie a názvy produktov

 1 ) Dôsledné označenie produktov v tagu PRODUCTNAME a PRODUCT

 - PRODUCTNAME - by mal obsahovať základné informácie o produkte Výrobca - rad - druh - počet

 - PRODUCT ( tzv. rozšírený názov ) by sa mal rozšíriť o parametre , teda Výrobca - rad - druh - počet - dioptrie - zakrivenie - priemer atď

 

Príklady :

<SHOPITEM>

<PRODUCTNAME> Ciba Vision Focus DAILIES All Day Comfort 30 šošoviek <PRODUCTNAME/>

<PRODUCT> Ciba Vision Focus DAILIES All Day Comfort 30 šošoviek - dioptrie : -9.50 , zakrivenie : 8.60 , priemer : 13.80 <PRODUCT/>

 .......

<SHOPITEM>

<SHOPITEM>

<PRODUCTNAME> Ciba Vision Focus DAILIES All Day Comfort 30 šošoviek <PRODUCTNAME/>

<PRODUCT> Ciba Vision Focus DAILIES All Day Comfort 30 šošoviek - dioptrie : -8.50 , zakrivenie : 8.60 , priemer : 13.80 <PRODUCT/>

 ......

<SHOPITEM>

<SHOPITEM>

<PRODUCTNAME> Ciba Vision Focus DAILIES All Day Comfort 30 šošoviek <PRODUCTNAME/>

<PRODUCT> Ciba Vision Focus DAILIES All Day Comfort 30 šošoviek - dioptrie : -8.00 , zakrivenie : 8.60 , priemer : 13.80 <PRODUCT/>

 .......

<SHOPITEM>

<SHOPITEM>

<PRODUCTNAME> Ciba Vision Focus DAILIES All Day Comfort 30 šošoviek <PRODUCTNAME/>

<PRODUCT> Ciba Vision Focus DAILIES All Day Comfort 30 šošoviek - dioptrie : -9.50 , zakrivenie : 8.40 , priemer : 13.80 <PRODUCT/>

 ......

<SHOPITEM>

 

2 ) Dôsledné vyplnenie tagu PARAM

- Pretože je v týchto kategóriách veľmi dôležité filtrovanie podľa parametrov ako dioptrie, zakrivenie , priemer atď Odporúčame v xml feede dôsledne vyplniť tag PARAM. Bez týchto vyplnených informácií, sa ponuka vášho eshopu  nezobrazí pri filtrovaní. Tag PARAM môže mať vyplnenú pre každý parameter iba jednu hodnotu( VAL ) .

Napr: u produktu Ciba Vision Focus DAILIES All Day Comfort 30 šošoviek ( Focus DAILIES All Day Comfort 30 šošoviek - dioptrie : -9.50 , zakrivenie : 8.60 , priemer : 13.80 )

 

<PARAM>

<PARAM_NAME> Dioptrie <PARAM_NAME/>

<VAL> -9.50 <VAL/>

<PARAM/>

 <PARAM>

 <PARAM_NAME> Zakrivenie <PARAM_NAME/>

<VAL> 8.60 <VAL/>

<PARAM/>

 <PARAM>

 <PARAM_NAME> Priemer <PARAM_NAME/>

<VAL> 13.80 <VAL/>

<PARAM/>

 <PARAM>

 <PARAM_NAME> Počet šošoviek <PARAM_NAME/>

<VAL> 30 <VAL/>

<PARAM/>

 

3 ) Každá varianta musí mať svoje unikátne URL

 v prípade duplicitného URL je druhá a nasledujúca položka preskočená a nezobrazená

 URL môžete zunikátnit pridaním falošného znaku napr. # 1 , # 2 , atď

<URL> Http://www.obchod-s-cockami.cz/kontaktni-cocky/johnson-johnson-acuvue-oasys-6-cocek/ # 1 < / URL >

<URL> Http://www.obchod-s-cockami.cz/kontaktni-cocky/johnson-johnson-acuvue-oasys-6-cocek// # 2 < / URL >

<URL> Http://www.obchod-s-cockami.cz/kontaktni-cocky/johnson-johnson-acuvue-oasys-6-cocek/ # 3 < / URL >

 

 

Heureka

U nás nájdete vyše 15 400 000 produktov a 10 900 internetových obchodov

O Heureke

  • Čo je Heureka?
  • Kontakty
  • Podmienky používania
  • Voľné pracovné miesta
  • Pre média
  • Heureka bloguje
  • Blog HeurekaDevs

Pre zákazníkov

  • Ako nakúpiť
  • Heureka v mobile
  • Heureka radí
  • Nakúpte priamo u nás
  • Používanie cookies
  • Ochrana súkromia

Pre partnerov

  • Administrácia e-shopu
  • Registrovať nový e-shop
  • Služby pre e‑shopy
  • Heureka Marketplace
  • Služby pre značky
  • Dátové prehľady
  • Affiliate program
  • Edukačné videá
  • Nápoveda

Projekty

  • Overené zákazníkmi
  • ShopRoku
  • ProduktRoku
  • Certifikácia partnerov
  • Black Friday

Zákaznícka linka

+421 2/205 703 60

Sledujte nás na sociálnych sieťach

Copyright © 2007–2025, Heureka Group a.s., všetky práva vyhradené.