Recenzie zákazníkov zohrávajú podstatnú úlohu pri vyberaní e-shopu, v ktorom budú ľudia nakupovať. Radikálnym spôsobom zvyšujú dôveryhodnosť vášho e-shopu, odhaľujú slabé a silné e-shopy. Pomáhajú zákazníkom orientovať sa v kvalite obchodníkov. Čím ďalej viac sa roztvárajú nožnice medzi dobrými e-shopmi a všetkými ostatnými. Dôležité je túto oblasť nepodceňovať a komunikovať so zákazníkmi správnym spôsobom.
Recenziu používateľa nie je možné vymazať. Upozorňujeme, že na základe požiadaviek obchodu nie je možné vymazať recenziu používateľa. Systém recenzií na Heureke je nezávislý a nie je možné do neho zasahovať. Vždy je lepšie reagovať na situáciu pozitívne a pokojne, vysvetliť dôvody a čeliť reakciám. Viac informácií o Pravidlách zodpovednosti za obsah recenzií nájdete v našich Obchodných podmienkach.
Konzistentnosť v komunikácii. V komunikácii buďte vždy dôslední. Vy a vaši zamestnanci by ste mali byť vždy o všetkom dokonale informovaní. Zákazník nesmie dostať dve rôzne odpovede na tú istú otázku. Vždy buďte slušní, ak je to možné, píšte spisovne a milým, chápavým tónom.
Ku každej recenzii môžete zanechať komentár. Na recenziu výrobku môžete reagovať prostredníctvom pôvodnej stránky Heureka. Stačí sa prihlásiť do administrácie Heureky a kliknúť na tlačidlo „Zobraziť pôvodnú Heureku“.
Potom sa pri produkte, ktorý bol zakúpený vo vašom obchode a ktorého hodnotenie bolo pridané prostredníctvom prieskumu spokojnosti, zobrazí možnosť „Reagovať“.
Môžete tiež reagovať na recenzie obchodu z dotazníkov, tu stačí byť prihlásený v administrácii Heureky a vedľa vašich recenzií uvidíte možnosť „Reagovať“ :