Informácie o užívateľovi

Odhlásiť sa
Administrácia e-shopu
  • Nastavenia
    • Pridať obchod
  • Nápoveda a aktuality
    • Príručka Heureky pre eshopy
    • Dôležité dokumenty
    • Podporované Shop systémy

Ako reagovať na recenzie zákazníkov

 

Recenzie zákazníkov zohrávajú podstatnú úlohu pri vyberaní e-shopu, v ktorom budú ľudia nakupovať. Radikálnym spôsobom zvyšujú dôveryhodnosť vášho e-shopu, odhaľujú slabé a silné e-shopy. Pomáhajú zákazníkom orientovať sa v kvalite obchodníkov. Čím ďalej viac sa roztvárajú nožnice medzi dobrými e-shopmi a všetkými ostatnými. Dôležité je túto oblasť nepodceňovať a komunikovať so zákazníkmi správnym spôsobom.

Ako správne reagovať na recenzie?

  • Recenziu používateľa nie je možné vymazať. Upozorňujeme, že na základe požiadaviek obchodu nie je možné vymazať recenziu používateľa. Systém recenzií na Heureke je nezávislý a nie je možné do neho zasahovať. Vždy je lepšie reagovať na situáciu pozitívne a pokojne, vysvetliť dôvody a čeliť reakciám. Viac informácií o Pravidlách zodpovednosti za obsah recenzií nájdete v našich Obchodných podmienkach.

  • Konzistentnosť v komunikácii. V komunikácii buďte vždy dôslední. Vy a vaši zamestnanci by ste mali byť vždy o všetkom dokonale informovaní. Zákazník nesmie dostať dve rôzne odpovede na tú istú otázku. Vždy buďte slušní, ak je to možné, píšte spisovne a milým, chápavým tónom.

  • Odhadnutie situácie. Nech sa deje čokoľvek, pozorne si vypočujte zákazníka a zhodnoťte situáciu. Snažte sa pochopiť, ako zákazník uvažuje a čo rieši. Len tak budete schopní správne reagovať.
  • Poznanie zákazníka / znalosť zákazníka - nielen pre znalosť cieľových skupín svojich zákazníkov, ale aj znalosť toho, ako zákazníci pristupujú k jednotlivým typom komunikácie, je súčasťou umenia dobrého obchodníka. Pozorovaním svojich zákazníkov a používateľov budete vedieť, ako s nimi komunikovať priamo aj nepriamo.

​

 Ku každej recenzii môžete zanechať komentár. Na recenziu výrobku môžete reagovať prostredníctvom pôvodnej stránky Heureka. Stačí sa prihlásiť do administrácie Heureky a kliknúť na tlačidlo „Zobraziť pôvodnú Heureku“.

 Potom sa pri produkte, ktorý bol zakúpený vo vašom obchode a ktorého hodnotenie bolo pridané prostredníctvom prieskumu spokojnosti, zobrazí možnosť „Reagovať“.

 



Môžete tiež reagovať na recenzie obchodu z dotazníkov, tu stačí byť prihlásený v administrácii Heureky a vedľa vašich recenzií uvidíte možnosť „Reagovať“ :

 


 

 

 
 
Heureka

U nás nájdete vyše 15 400 000 produktov a 10 900 internetových obchodov

O Heureke

  • Čo je Heureka?
  • Kontakty
  • Podmienky používania
  • Voľné pracovné miesta
  • Pre média
  • Heureka bloguje
  • Blog HeurekaDevs

Pre zákazníkov

  • Ako nakúpiť
  • Heureka v mobile
  • Heureka radí
  • Nakúpte priamo u nás
  • Používanie cookies
  • Ochrana súkromia

Pre partnerov

  • Administrácia e-shopu
  • Registrovať nový e-shop
  • Služby pre e‑shopy
  • Heureka Marketplace
  • Služby pre značky
  • Dátové prehľady
  • Affiliate program
  • Edukačné videá
  • Nápoveda

Projekty

  • Overené zákazníkmi
  • ShopRoku
  • ProduktRoku
  • Certifikácia partnerov
  • Black Friday

Zákaznícka linka

+421 2/205 703 60

Sledujte nás na sociálnych sieťach

Copyright © 2007–2025, Heureka Group a.s., všetky práva vyhradené.