Ak predávate tovar, ktorý ponúkajú viacerí predajcovia, je pre neho vytvorená produktová karta. Tovar, ktorý spĺňa potrebné kritériá, môžete hodnotiť priamo prostredníctvom dotazníkov spokojnosti. Viac informácií nájdete v článku Na čo slúži ITEM_ID v aplikácii Overené zákazníkmi.
Recenzia, ktorá je udelená prostredníctvom dotazníka spokojnosti, je na profile produktu označená ako od Overeného zákazníka.
Hodnotenie môže pridať zákazník, aj keď nedostal dotazník spokojnosti. Stačí keď si vytvorí účet na Heureke. Toto hodnotenie sa potom zaeviduje ako od Registrovaného užívateľa.
Pod záložkou Kde kúpiť, sa zobrazí zoznam všetkých obchodov, kde si zákazník tovar môže objednať.
Zákazník má možnosť si obchody rôzne filtrovať, napríklad aj podľa počtu hodnotení.
Ak sa vám pri vašom obchode zobrazí symbol certifikátu a počet recenzií, ale chýba percento spokojnosti, je to preto, že vo vašom profile recenzií nemáte požadovaný počet textových recenzií za posledných 90 dní. Aktuálne číslo z interných dôvodov nezverejňujeme. Orientačne sa toto množstvo pohybuje v desiatkach.
Po zavedení služby Overené zákazníkmi môžu e-shopy s recenziami ďalej pracovať a vypisovať ich na svojom webe. K tomuto slúžia jednoduché XML exporty posledných 500 recenzií e-shopu a recenzií produktov za posledných 6 mesiacov. Exporty recenzií sa aktualizujú každých 6 hodín.
Ukážka adries:
Adresa exportu recenzií produktov XX:
https://www.heureka.sk/direct/dotaznik/export-product-review.php?key=xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Špecifikácia exportu recenzií produktov:
Tip:V exporte recenzií produktov sú všetky recenzie produktov napísané v priebehu posledných 6 mesiacov. Tento limit môžete upraviť pridaním do adresy exportu nepovinného parametra &from= a dátumom vo formáte YYYY-MM-DD hh:mm:ss. V exportu se pak budou nacházet pouze recenze napsané od tohoto data.