Tabuľka dopráv je dôležitou súčasťou nastavenia Heureka Marketplace. Obzvlášť dôležité je to vo chvíli, keď nepoužívate API napojenie ani nezasielate možnosti dopráv v XML feede (alebo len čiastočne). Bez vyplnenej tabuľky dopráv Vám v tomto prípade Heureka Marketplace nebude fungovať.
Všetky nastavenia vykonáte v Heureka Administrácii na záložkách:
Každá záložka je neoddeliteľnou súčasťou celku a je potrebné vyplniť všetky tieto sekcie. V predvolenom stave je Tabuľka poplatkov za dopravu prázdna, bez možnosti úpravy. Aby ste mohli nastaviť požadované spôsoby dopravy s možnosťami platby a následnou cenou, musíte najprv nastaviť dostupné možnosti doručenia a platby v menu Spôsob platby a Spôsob doručenia.
V sekcii Spôsob platby si nastavte platobné metódy, ktoré podporujete. Nájdete tu nasledujúce možnosti:
V sekcii Spôsob doručenia nastavte všetky dopravy, ktoré podporujete. Dopravy sú rozdelené na tri sekcie:
Sekcia Tabuľka poplatkov za dopravu Vám umožňuje všestranne nastaviť rôzne kombinácie dopráv a platobných metód v nadväznosti na celkovú cenu alebo hmotnosť objednávky. Ak chcete pridať novú možnosť, stačí kliknúť na „Pridať nový riadok“.
Informácie týkajúce sa vyplnenia:
Pri ukladaní Tabuľky poplatkov za dopravu prebieha na pozadí viacero kontrol, či nedošlo k nejakej chybe v zadaní. V prípade nesprávneho nastavenia sa zobrazí chybová správa. Stretnúť sa môžete s nasledujúcimi chybami:
V Tabuľke poplatkov za dopravu nemôžem nájsť možnosť Doručenie na adresu, čo mám robiť?
Možnosť doručenia na adresu musí byť vybratá (začiarknutá) v menu Spôsob doručenia.
V Tabuľke poplatkov za dopravu nemôžem nájsť možnosť Osobný odber, čo mám robiť?
Možnosť osobného odberu musí byť vybratá (začiarknutá) v menu Spôsob doručenia.
V Tabuľke poplatkov za dopravu nemôžem nájsť svojho partnera poskytovateľa odberného miesta, čo mám robiť?
V menu Spôsob doručenia nebol vybratý žiadny z dostupných poskytovateľov služieb výdajného miesta. Prejdite do menu Spôsob doručenia a vyberte aspoň jednu z dostupných možností.
V Tabuľke poplatkov za dopravu nemôžem nájsť možnosť platby pri prijatí, čo mám robiť?
Prejdite do menu Spôsob platby a uistite sa, že je v zozname začiarknutá možnosť Po prijatí.
Existuje spôsob, ako pridať kuriéra pre doručenie domov, ak nie je na zozname v menu Spôsob doručenia?
Momentálne nie. V tomto prípade vyberte možnosť Vlastná preprava. Ak sa domnievate, že by sme túto dopravu mali do zoznamu zaradiť, kontaktujte nás na [email protected].
Vybraná možnosť doručenia je sivá (neaktívna) a nie je možné ju v menu Spôsob doručenia zrušiť. Prečo to tak je?
Znamená to, že je daná doprava využitá v Tabuľke poplatkov za dopravu. Najprv teda zmažte všetky riadky, kde je táto možnosť doručenia uvedená, a následne sa už bude dať odstrániť aj v menu Spôsob doručenia.
Ako dlho bude trvať, kým sa nové nastavenie prejaví v nákupnom procese?
Nové možnosti by mali byť dostupné ihneď po uložení nastavenia.
Skontroloval som/vybral som svoje možnosti doručenia v menu Spôsob doručenia, ale pri zákazníkovi sa v nákupnom procese nezobrazia.
Nové možnosti je potrebné ešte pridať v Tabuľke poplatkov za dopravu.
Chcem pridať ďalšiu pobočku pre osobný odber. Ako to urobím?
Prejdite do menu Nastavenie -> Pobočky, kde pridajte novú pobočku. Po uložení by sa daná pobočka mala ihneď zobraziť aj v menu Spôsob doručenia v sekcii Osobný odber. Pobočku začiarknite a uistite sa, že je uvedená aj v Tabuľke poplatkov za dopravu.