Informácie o užívateľovi

Odhlásiť sa
Administrácia e-shopu
  • Nastavenia
    • Pridať obchod
  • Nápoveda a aktuality
    • Príručka Heureky pre eshopy
    • Dôležité dokumenty
    • Podporované Shop systémy

Technické podmienky pre vstup na maďarský trh

Exkluzívne pre Heureku článok vytvorilo Expandeco.

 

Lokalizácia e-shopu

Lokalizácia e-shopu je komplexný súbor viacerých dôležitých krokov, ktoré smerujú k tomu aby váš e-shop pôsobil a správal sa na nerozoznanie od lokálnych ecommerce hráčov. Zákazník môže tak zistiť pôvod vášho e-shopu až pri kontrole VOP či faktúry po online nákupe.

Medzi základné aspekty lokalizácie podnikania patrí:

  • správny výber domény / subdomény
  • kompletný preklad webu a produktov (vrátane technických hlásení a všetkých e-mailových oznámení)
  • lokálne telefónne číslo a lokalizovaná zákaznícka podpora
  • lokálna adresa na vrátenie tovaru
  • dostupné spôsoby platby a doručenia podľa trhu
  • prispôsobená marketingová stratégia a komunikácia v rámci kampaní

Doprava

Preprava je pri zásielkovom predaji kľúčovou súčasťou celej expanznej skladačky. Je nevyhnutné poznať aktuálne trendy v doručovaní na danom trhu. Zvoliť balíkoboxy alebo výdajné miesta, či využiť služby lokálnej pošty a obľúbených kuriérskych spoločností. Obzvlášť pri objednávke z nového e-shopu potrebuje mať zákazník pri výbere formy doručenia na adresu takého prepravcu, s ktorým už má predchádzajúce skúsenosti.

Medzi najznámejších dopravcov na maďarskom trhu patrí: Magyar Posta, GLS, DPD, Express One, MPL, Sprinter

Platby

Tak ako pri preprave ide prirodzene o kľúčovú časť expanzie. V košíku sa preto odporúča výber takú možnosť platby aby neodišiel bez zaplatenia. Opäť platí, že je nevyhnutné poznať trendy na danom trhu. Mať zmapované služby domácej konkurencie a vedieť čo preferujú zákazníci.

Medzi populárne platobné brány v Maďarsku napríklad patrí: Barion, Simplepay, PayPal, Teya

Vrácení zboží

Aktuálne trendy ukazujú, že možnosť vrátenia tovaru zadarmo pre zákazníka musí ísť v náročných časoch bokom. Postupne od toho upúšťajú aj najväčší medzinárodní hráči z fashion odvetvia. Snažia sa prísť s riešením, ktoré čo najmenej odradí zákazníkov od nákupu a zároveň dokáže pokryť časť nákladov na vrátený tovar.

Zákazníci očakávajú, že vrátenie tovaru bude prebiehať rovnako hladko ako samotné doručenie. Výhodu majú e-shopy, ktoré ponúkajú online formuláre či lokálne zberné adresy, ktoré celý proces výrazne zjednodušujú a zrýchľujú vybavenie reklamácie či vratky.

 

Zákaznická podpora v lokálním jazyce

Pri špecifických či iných profesionálnych produktoch určených len úzkej skupine potenciálnych zákazníkov, je možné, že sa presadíte aj so zákazníckou podporou v anglickom jazyku.

Pri bežných hlavných kategóriách produktov, kde je vysoká konkurencia, či krajinách, kde sa e-commerce len rozvíja sa vyžaduje prihovárať zákazníkovi priamo v jeho rodnom jazyku. Súčasťou servisu pre zákazníkov odporúčame telefónne číslo s lokálnou predvoľbou (+36 pre Maďarsko).

 

Ako na lokálnu zákaznícku podporu a budovanie zahraničného teamu?

 

Obrázok, na ktorom je text, snímka obrazovky, písmo, číslo

Automaticky generovaný popis

 

Zákaznícka linka je obľúbeným a preferovaným spôsobom komunikácie. Ak na linke odhalia operátora so slabou maďarčinou, e-shop rýchlo stráca dôveru. Odporúčame preto venovať obzvlášť pozornosť pri budovaní spoľahlivého a kvalitného lokálneho tímu na zákazníckom servise. Z našej skúsenosti sa nám osvedčilo dodatočne preveriť bezchybnosť maďarčiny aj v podobe profesionálnej lokalizácie webstránok, či jazykových korektúr marketingovej komunikácie. Maďari totiž radi upozorňujú aj na nepatrné gramatické a štylistické chyby. Často opakovaným problémom býva napríklad aj neštandardne uvedený tvar telefónnych čísel, mien (uvádzajú prvé priezvisko), či opačný formát zápisu dátumu (rok-mesiac-deň). Na rozdiel od Čechov či Slovákov, v rámci komunikácie e-shopu so zákazníkmi je úplne bežné neformálne tykanie.

 
Lokálne riešenia, odporúčaná infraštruktúra, spoľahliví obchodní partneri:
  • Zberné miesto pre vrátený tovar od maďarských zákazníkov
  • Preklady a lokalizácia e-shopu do maďarčiny
  • Maďarská zákaznícka podpora na mieru e-shopu
  • E-shopové riešenia, preklad feedu, shipping
Heureka

U nás nájdete vyše 15 400 000 produktov a 10 900 internetových obchodov

O Heureke

  • Čo je Heureka?
  • Kontakty
  • Podmienky používania
  • Voľné pracovné miesta
  • Pre média
  • Heureka bloguje
  • Blog HeurekaDevs

Pre zákazníkov

  • Ako nakúpiť
  • Heureka v mobile
  • Heureka radí
  • Nakúpte priamo u nás
  • Používanie cookies
  • Ochrana súkromia

Pre partnerov

  • Administrácia e-shopu
  • Registrovať nový e-shop
  • Služby pre e‑shopy
  • Heureka Marketplace
  • Služby pre značky
  • Dátové prehľady
  • Affiliate program
  • Edukačné videá
  • Nápoveda

Projekty

  • Overené zákazníkmi
  • ShopRoku
  • ProduktRoku
  • Certifikácia partnerov
  • Black Friday

Zákaznícka linka

+421 2/205 703 60

Sledujte nás na sociálnych sieťach

Copyright © 2007–2025, Heureka Group a.s., všetky práva vyhradené.