Získané hodnotenie na Heureke nie je možné len tak vymazať. Za príspevky zodpovedajú ich autori. Heureka.sk nie je povinná kontrolovať obsah príspevkov a posudzovať ich správnosť alebo pravdivosť, ani sama z vlastnej iniciatívy akékoľvek príspevky odstraňovať.
Heureka.sk odstráni príspevky len výnimočne, a to v prípadoch, keď osoba žiadajúca o odstránenie príspevku preukázateľne písomne doloží, že jeho obsah alebo konanie jeho autora je protiprávne (napr. právoplatné rozhodnutie súdu). Slová ako „podvodník“ alebo „klamár“, hoci majú negatívny význam, nie sú dôvodom na odstránenie alebo editovanie recenzie (s výnimkou prípadu, keď je takéto konanie súdom uznané za protiprávne). Úplné stanovisko spoločnosti Heureka Group a.s. k zodpovednosti za obsah príspevkov nájdete v našich Obchodných podmienkach.
V ideálnom prípade je možné hodnotenie zmeniť na základe žiadosti od zákazníka. Postačí, keď nám autor príspevku napíše na [email protected] z e-mailu, ktorý sa viaže k hodnoteniu či objednávke s upresnením, o aký e-shop sa jedná. Potom dôjde k autorizácii požiadavky a my buď recenziu odstránime alebo pošleme vygenerovaný editačný odkaz na úpravu recenzie.
Z vašej strany môžete podporiť vyplnenie dotazníkov napríklad týmito spôsobmi:
• upozornite zákazníkov už počas potvrdzovania objednávky
• vložte do odoslanej zásielky leták/kartičku s informáciou, kde následne dotazník spokojnosti nájsť
• zavolajte zákazníkovi po dokončení objednávky s poďakovaním a pripomeňte sa mu
• umiestnite na svoj web informáciu o zložke „Reklamy“ v e-maile
• nebojte sa využiť sociálne siete na informovanie zákazníkov
Odporúčame kontaktovať zákazníkov, ktorí u vás nakúpili napríklad v posledných mesiacoch. Ak dotazník nedohľadali v e-maile, môžeme vygenerovať nový. Stačí, keď nám autor objednávky napíše na [email protected] z e-mailu, ktorý sa viaže k objednávke s upresnením, o aký e-shop sa jedná.