Informácie o užívateľovi

Odhlásiť sa
Administrácia e-shopu
  • Nastavenia
    • Pridať obchod
  • Nápoveda a aktuality
    • Príručka Heureky pre eshopy
    • Dôležité dokumenty
    • Podporované Shop systémy

Tipy, čo robiť na zlepšenie hodnotenia

Získané hodnotenie na Heureke nie je možné len tak vymazať. Za príspevky zodpovedajú ich autori. Heureka.sk nie je povinná kontrolovať obsah príspevkov a posudzovať ich správnosť alebo pravdivosť, ani sama z vlastnej iniciatívy akékoľvek príspevky odstraňovať.

Heureka.sk odstráni príspevky len výnimočne, a to v prípadoch, keď osoba žiadajúca o odstránenie príspevku preukázateľne písomne doloží, že jeho obsah alebo konanie jeho autora je protiprávne (napr. právoplatné rozhodnutie súdu). Slová ako „podvodník“ alebo „klamár“, hoci majú negatívny význam, nie sú dôvodom na odstránenie alebo editovanie recenzie (s výnimkou prípadu, keď je takéto konanie súdom uznané za protiprávne). Úplné stanovisko spoločnosti Heureka Group a.s. k zodpovednosti za obsah príspevkov nájdete v našich Obchodných podmienkach. 

 

V ideálnom prípade je možné hodnotenie zmeniť na základe žiadosti od zákazníka. Postačí, keď nám autor príspevku napíše na [email protected] z e-mailu, ktorý sa viaže k hodnoteniu či objednávke s upresnením, o aký e-shop sa jedná. Potom dôjde k autorizácii požiadavky a my buď recenziu odstránime alebo pošleme vygenerovaný editačný odkaz na úpravu recenzie.

 

Čo robiť, keď mám pocit, že sa mi nevracajú vyplnené dotazníky spokojnosti?
 
Dotazníky spokojnosti padajú zákazníkom často do zložky Promoakcie (Google) alebo Hromadnej (Zoznam), preto je veľmi dôležité upozorniť zákazníkov na túto skutočnosť počas procesu nákupu.

 

Z vašej strany môžete podporiť vyplnenie dotazníkov napríklad týmito spôsobmi: 

• upozornite zákazníkov už počas potvrdzovania objednávky

• vložte do odoslanej zásielky leták/kartičku s informáciou, kde následne dotazník spokojnosti nájsť

• zavolajte zákazníkovi po dokončení objednávky s poďakovaním a pripomeňte sa mu 

• umiestnite na svoj web informáciu o zložke „Reklamy“ v e-maile

• nebojte sa využiť sociálne siete na informovanie zákazníkov


Odporúčame kontaktovať zákazníkov, ktorí u vás nakúpili napríklad v posledných mesiacoch. Ak dotazník nedohľadali v e-maile, môžeme vygenerovať nový. Stačí, keď nám autor objednávky napíše na [email protected] z e-mailu, ktorý sa viaže k objednávke s upresnením, o aký e-shop sa jedná. 

 

 

Heureka

U nás nájdete vyše 15 400 000 produktov a 10 900 internetových obchodov

O Heureke

  • Čo je Heureka?
  • Kontakty
  • Podmienky používania
  • Voľné pracovné miesta
  • Pre média
  • Heureka bloguje
  • Blog HeurekaDevs

Pre zákazníkov

  • Ako nakúpiť
  • Heureka v mobile
  • Heureka radí
  • Nakúpte priamo u nás
  • Používanie cookies
  • Ochrana súkromia

Pre partnerov

  • Administrácia e-shopu
  • Registrovať nový e-shop
  • Služby pre e‑shopy
  • Heureka Marketplace
  • Služby pre značky
  • Dátové prehľady
  • Affiliate program
  • Edukačné videá
  • Nápoveda

Projekty

  • Overené zákazníkmi
  • ShopRoku
  • ProduktRoku
  • Certifikácia partnerov
  • Black Friday

Zákaznícka linka

+421 2/205 703 60

Sledujte nás na sociálnych sieťach

Copyright © 2007–2025, Heureka Group a.s., všetky práva vyhradené.