V režime PPC stačí zadať kľúčové slová a zobrazia sa vybrané produkty. Produkty sa automaticky zaradia do príslušných kategórií, kde sú rovnaké ponuky e-shopu zoskupené na karte produktov a zoradené podľa ceny. Zákazník tu má k dispozícii recenzie, vývoj cien, podrobnejšie špecifikácie, funkciu porovnávania a tiež možnosť uložiť si produkt medzi obľúbené.
Aktualizácia XML feedu prebieha v PPC režime každé cca 2 hodiny a v FREE režime každé cca 4 hodiny.
V režime FREE sa produkty zobrazujú len v rámci fulltextového vyhľadávania až ako posledná možnosť. Sú zoradené predovšetkým podľa relevantnosti hľadaného výrazu a často je ťažké ich nájsť medzi desiatkami stránok.
Základný rozdiel je v počte užívateľských návštev vášho e-shopu. V PPC režime získate cca 90-95 % prístupov do e-shopov, zatiaľ čo vo FREE režime len 5-10 % z celkovej návštevnosti e-shopov na Heureke.
Po kliknutí na Porovnať ceny sa zobrazí detail produktu v katalógu Heureky (teda od obchodov v PPC režime).
Stačí dobiť kredit skrze administráciu Vášho e-shopu na Heureke. Akonáhle bude kredit pripísaný, dôjde automaticky k zmene zobrazenia e-shopu do PPC režimu a začne párovací proces.
Zmenu zobrazenia Vášho e-shopu máte k dispozícii v administrácii Heureky. Môžete tak prejsť z plateného PPC režimu do FREE režimu alebo opačne, kedykoľvek budete potrebovať.
V prípade prechodu z PPC režimu do FREE režimu nedochádza k odpárovaniu produktov z produktových kariet. Akonáhle sa znovu prepnete do PPC režimu, Vaše produkty budú opäť viditeľné na produktových kartách.
Kde zmenu nastavenia zobrazenia vykonať? V sekcii "PPC a správa kreditu" - "Nastavenie zobrazovania" - "Deaktivovať do FREE/PPC".