Informácie o užívateľovi

Odhlásiť sa
Administrácia e-shopu
  • Nastavenia
    • Pridať obchod
  • Nápoveda a aktuality
    • Príručka Heureky pre eshopy
    • Dôležité dokumenty
    • Podporované Shop systémy

Ako zistíme, ku ktorej objednávke sa viaže hodnotenie z prijatého výsledku dotazníka?

Každý vyplnený dotazník vám zasielame na e-mailovú adresu, ktorú ste si zvolili pri registrácii do tejto služby. V momente, keď vám zákazník napíše hodnotenie, ktoré sa automaticky exportuje do profilu s recenziami, dostanete zároveň na adresu, ktorú ste zadali pri registrácii do tejto služby, oznámenie s informáciou o práve doručenej recenzii. V spodnej časti každého takéhoto e-mailu nájdete dátum a čas vytvorenia objednávky a vďaka tomu už môžete zákazníka vo svojom systéme dohľadať a identifikovať.

 

Odporúčame cez skript Overené zákazníkmi odovzdávať aj čísla objednávok, ktoré slúžia na lepšiu orientáciu v dotazníkoch.

 

https://www.heureka.sk/direct/dotaznik/objednavka.php?id=xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx&[email protected]&itemId[]=206210&orderid=123456

orderid = vaše číslo objednávky, ktorým bude označený vyplnený dotazník (celé kladné číslo)

Celý návod nájdete tu.

 
Heureka

U nás nájdete vyše 15 400 000 produktov a 10 900 internetových obchodov

O Heureke

  • Čo je Heureka?
  • Kontakty
  • Podmienky používania
  • Voľné pracovné miesta
  • Pre média
  • Heureka bloguje
  • Blog HeurekaDevs

Pre zákazníkov

  • Ako nakúpiť
  • Heureka v mobile
  • Heureka radí
  • Nakúpte priamo u nás
  • Používanie cookies
  • Ochrana súkromia

Pre partnerov

  • Administrácia e-shopu
  • Registrovať nový e-shop
  • Služby pre e‑shopy
  • Heureka Marketplace
  • Služby pre značky
  • Dátové prehľady
  • Affiliate program
  • Edukačné videá
  • Nápoveda

Projekty

  • Overené zákazníkmi
  • ShopRoku
  • ProduktRoku
  • Certifikácia partnerov
  • Black Friday

Zákaznícka linka

+421 2/205 703 60

Sledujte nás na sociálnych sieťach

Copyright © 2007–2025, Heureka Group a.s., všetky práva vyhradené.