Informácie o užívateľovi

Odhlásiť sa
Administrácia e-shopu
  • Nastavenia
    • Pridať obchod
  • Nápoveda a aktuality
    • Príručka Heureky pre eshopy
    • Dôležité dokumenty
    • Podporované Shop systémy

Čo je Balíkobot a ako vám uľahčí život a podnikanie?

Balíkobot je služba, ktorá sa za vás postará o množstvo časovo náročných administratívnych úkonov súvisiacich s prepravou balíkov. Ušetrí vám nespočetné množstvo rutinných kliknutí a prihlasovania do systémov prepravcov. Vo väčšine prípadov je všetko sprevádzkované už do druhého dňa!

Výhody a funkcie Balíkobotu:

  • Všetko ovládate priamo zo svojho systému.
  • Služba validuje vstupné dáta o zásielkach.
  • Okamžite vracia štítky prepravcov – po jednom aj hromadne.
  • Prepisuje čísla zásielok/tracklinky priamo do vášho systému.
  • Keď je potrebné, na jedno kliknutie štítky zmaže.
  • Generuje odovzdávacie protokoly pre prepravcov.

S Balíkobotom získate okamžitý prehľad o aktuálnom stave zásielky:

  • dokážete rýchlo odpovedať zákazníkovi, ktorý zavolá a spýta sa, kde je jeho zásielka,
  • môžete motivovať klientov vyzdvihnúť zásielku čakajúcu na výdajnom mieste.

Na zmenu stavu zásielky môžete nadviazať ďalšie aktivity na spríjemnenie zákazníkovej užívateľskej skúsenosti:

  • môžete odoslať e-mail s poďakovaním alebo motiváciou k ďalšiemu nákupu,
  • alebo pošlite finálne faktúry e-mailom, vďaka čomu neriešite dobropisy.

Súčasťou služby je zákaznícka podpora na telefóne – jeden kontakt pre akékoľvek potreby klientov: +420 227 272 200 a balikobot@balikobot.cz.

 

Balíkobot je integrovaný vždy priamo do vášho systému. Zoznam podporovaných systémov nájdete tu.

Ak ste svoj systém nenašli, kontaktujte svojho dodávateľa systému alebo rovno Balíkobot.

Na Balíkobot môžete cez API napojiť aj svoje vlastné riešenia.

 

Čo potrebujem, aby som mohol Balíkobot používať

  1. Mať zazmluvnených dopravcov a služby, ktoré chcem cez Balíkobot používať,
  2. dostupnú službu Balíkobot vo svojom systéme alebo možnosť sa na Balíkobot napojiť
  3. a predovšetkým chuť inovovať a zlepšiť expedíciu.

Prepojenie expedičného systému s Balíkobotom

  • Po nadviazaní spolupráce s Balíkobotom získate prístup do klientskej zóny Balíkobotu na webovej stránke www.balikobot.cz, kde nájdete aj prístupy API na pripojenie k expedičnému systému.
  • Nastavíte si tu formát štítkov (A4 alebo pre kotúčové tlačiarne) a svoje údaje (údaje o odosielateľovi).

Nastavenie je naprieč systémami individuálne. V prípade e-shopových systémov si klienti najčastejšie vystačia s návodom na webe systému alebo jeho partnera, pričom nastavenie a vyskúšanie nezaberie v priemere viac ako pol hodiny.

Zvyčajne stačí jednorazovo:

  1. vyplniť API prístupy v expedičnom systéme,
  2. prepojiť prepravcu a jeho služby v košíku s Balíkobotom,
  3. nastaviť, ktoré formy úhrady sú pre Balíkobot dobierkové.

    Ak je to možné, odporúčame tým nekončiť a ďalej si nastaviť:
     
  4. ako sa budú automaticky prepínať stavy zásielok podľa priebehu doručovania
  5. a podľa zmeny stavu zásielok si nastaviť automatické odosielanie e-mailových šablón

Odkazy na niektoré externé návody/dokumentácie, ako si nastaviť Balíkobot:

E-shopové systémy:
  • Shoptet
  • Upgates
  • Eshop rýchlo
  • Fastcentrik

Open source systémy:

  • WooCommerce

Účtovné systémy:

  • Pohoda / Money S3, S4, S5 / ABRA Flexi a ďalšie: https://balikobot.blahasoft.cz/

V prípade nastavenia na mieru alebo zložitejších systémov ERP a WMS odporúčame kontaktovať partnera systému, ktorý vám nielen pomôže všetko nastaviť, ale vás aj zaškolí.

 

Ako dlho to trvá?

To vždy záleží na expedičnom systéme a zazmluvnených prepravcoch. Napr. klienta na systéme Shoptet s prepravcami GLS a Zásielkovňa napojíme do druhého dňa.

 

Odporúčame síce neriešiť všetko na poslednú chvíľu, ale s predstihom. Aj keď by ste nás ale kontaktovali uprostred sezóny, sprevádzkovanie služby nebude trvať dlhšie.

 

Chcete zistiť svoje možnosti zjednodušenia práce, zníženia chybovosti a zrýchlenia expedície s Balíkobotom?
Vyplňte → registračný formulár ← a prekonzultujte to s odborníkom 

 

 

Heureka

U nás nájdete vyše 15 400 000 produktov a 10 900 internetových obchodov

O Heureke

  • Čo je Heureka?
  • Kontakty
  • Podmienky používania
  • Voľné pracovné miesta
  • Pre média
  • Heureka bloguje
  • Blog HeurekaDevs

Pre zákazníkov

  • Ako nakúpiť
  • Heureka v mobile
  • Heureka radí
  • Nakúpte priamo u nás
  • Používanie cookies
  • Ochrana súkromia

Pre partnerov

  • Administrácia e-shopu
  • Registrovať nový e-shop
  • Služby pre e‑shopy
  • Heureka Marketplace
  • Služby pre značky
  • Dátové prehľady
  • Affiliate program
  • Edukačné videá
  • Nápoveda

Projekty

  • Overené zákazníkmi
  • ShopRoku
  • ProduktRoku
  • Certifikácia partnerov
  • Black Friday

Zákaznícka linka

+421 2/205 703 60

Sledujte nás na sociálnych sieťach

Copyright © 2007–2025, Heureka Group a.s., všetky práva vyhradené.