Informácie o užívateľovi

Odhlásiť sa
Administrácia e-shopu
  • Nastavenia
    • Pridať obchod
  • Nápoveda a aktuality
    • Príručka Heureky pre eshopy
    • Dôležité dokumenty
    • Podporované Shop systémy

Čo je to CSS program?

Program CSS (Comparison Shopping Service) vznikol na podnet Európskej komisie. Spoločnosť Google na základe rozhodnutia súdu zverejnila časť svojich výsledkov vyhľadávania v komoditných vyhľadávačoch. Táto iniciatíva má za cieľ zvýšiť konkurenciu v priestore Google Shopping Ads. V rámci Google Nákupov môžu e-shopy inzerovať svoje produkty prostredníctvom CSS partnera, čím sa zvýši viditeľnosť ich ponúk a potenciálne aj ich predaj.

Čo z CSS programu môžu e-shopy získať?

  1. Zníženie nákladov na inzerciu: Google ponúka nižšie ceny za prekliknutie (CPC) pre kampane vedené prostredníctvom CSS partnera. To znamená, že e-shop môže získať viac návštevníkov za nižšiu cenu, čím sa zvyšuje efektivita reklamných kampaní Shopping Ads a Performance Max.
  2. Vyššia viditeľnosť produktov: Produkty e-shopu sú zobrazené na popredných pozíciách v Google Nákupoch. To znamená, že sa dostanú pred viac potenciálnych zákazníkov.

Zapojenie do CSS programu Heureka Group

Pre napojenie môžete využiť z balíčkov PLUS a BASIC. Každý z balíčkov obsahuje rôzne výhody a úrovne podpory z našej strany.

PLUS: 211 €/mesiac

  • Všeobecné zvýhodnenie v aukcii,
  • možné zvýšenie miery prekliknutia Shopping Ads reklám,
  • VIP podpora pre zapojený e-shop,
  • možnosť konzultácie Merchant Center a Shopping Ads.

BASIC: 41,99 €/mesiac

  • Všeobecné zvýhodnenie v aukcii,
  • možné zvýšenie miery prekliknutia Shopping Ads reklám.

Oba balíčky samozrejme zahŕňajú 30-dňové skúšobné obdobie, počas ktorého si môžete vyskúšať, ako zapojenie do CSS programu ovplyvní vaše Shopping Ads a Performance Max kampane.

Ak sa chcete pripojiť k našim programom CSS, pripravte si prosím nasledujúce údaje: ID Merchant Center, doménu e-shopu, zvolený balíček (PLUS/BASIC) a preferovaný dátum, kedy by ste sa chceli začať pripájať k programu CSS. V deň, ktorý si zvolíte, zašleme do vášho Merchant Centra žiadosť o pripojenie k vybranému programu CSS.

Čo je potrebné skontrolovať pred prevodom:

  1. Uistite sa, že v Merchant Center je aspoň jeden užívateľ s administrátorskými právami.
  2. Overte si, či nám posielate ID Merchant Center, a nie ID rozšíreného účtu (MCA).
  3. Overte, či je Merchant Center prepojený s rozšíreným účtom (MCA). Ak áno, majte na pamäti, že prenášané Merchant Center bude odpojené od tohto rozšíreného účtu (MCA).

Čo sa zmení po zapojení do programu?

Vaše kampane budete spravovať rovnako ako doteraz, takže nič zásadné. Viditeľnou zmenou bude nový štítok v Shopping Ads, ktorý sa objaví po prevode. Pri zapojení do CSS programu Heureka.sk sa vo vašich reklamách zobrazí štítok „Z webu Heureka“. Táto zmena môže zvýšiť dôveryhodnosť vašich ponúk pre zákazníkov.

Ako dlho trvá prechod pod CSS program?

Previesť vás pod náš CSS program zvládneme do 24 hodín.

Ako funguje mesačné skúšobné obdobie?

Mesačné skúšobné obdobie začína dátumom akceptácie napojenia pod CSS program z vašej strany. Doba trvania je 1 mesiac a pred ukončením skúšobného obdobia vás o tejto skutočnosti budeme informovať.

Musím inzerovať na vašich porovnávačch, aby som mohol používať CSS programy od Heureky?

Nie, nemusíte. Na využívanie akéhokoľvek CSS programu od Heureka Group nie je nutné inzerovať na našich porovnávačoch.

Mám mať obavy z učiacej periódy kampaní v Google Ads?

Nemusíte sa obávať. Po prevode pod akýkoľvek CSS program sa síce nastaví učiaca perióda pre kampane napojené na vaše Merchant Center, ale z našich skúseností táto fáza nemá negatívny vplyv na výkon kampaní a trvá len 1–4 dni.

Čo robiť po prevode pod CSS program Heureka Group?

Po prevedení pod niektorý z CSS programov Heureka Group odporúčame sledovať výkon kampaní a počkať so zmenami minimálne 3 dni. To umožní kampaniam stabilizovať sa a zaistí, že všetky optimalizácie budú mať maximálny efekt.

Založte si po prevode technické Merchant Center

Po prevode pod CSS programy Heureka Group odporúčame vytvoriť tzv. technické Merchant Center. Toto Merchant Center bude pod CSS programom Google Shopping a umožní vám spravovať nastavenia porovnávačov.

Pri prechode z CSS Google Shopping na iný CSS program sa nastavenia porovnávačov v Merchant Centre stratia. Preto odporúčame vytvoriť samostatné technické Merchant Centre, ktoré bude slúžiť výhradne na nastavenie porovnávačov.

Na vytvorenie technického Merchant Center budete potrebovať Google účet, pod ktorým nie je priradené žiadne Merchant Center. S týmto účtom choďte na stránku Google for Retail, kde začnete registráciu.

Nemusíte sa báť straty overenia a nárokovania – aj keď budú vaše Merchant Center pod rôznymi CSS programami, k žiadnej strate nedôjde.

Heureka

U nás nájdete vyše 15 400 000 produktov a 10 900 internetových obchodov

O Heureke

  • Čo je Heureka?
  • Kontakty
  • Podmienky používania
  • Voľné pracovné miesta
  • Pre média
  • Heureka bloguje
  • Blog HeurekaDevs

Pre zákazníkov

  • Ako nakúpiť
  • Heureka v mobile
  • Heureka radí
  • Nakúpte priamo u nás
  • Používanie cookies
  • Ochrana súkromia

Pre partnerov

  • Administrácia e-shopu
  • Registrovať nový e-shop
  • Služby pre e‑shopy
  • Heureka Marketplace
  • Služby pre značky
  • Dátové prehľady
  • Affiliate program
  • Edukačné videá
  • Nápoveda

Projekty

  • Overené zákazníkmi
  • ShopRoku
  • ProduktRoku
  • Certifikácia partnerov
  • Black Friday

Zákaznícka linka

+421 2/205 703 60

Sledujte nás na sociálnych sieťach

Copyright © 2007–2025, Heureka Group a.s., všetky práva vyhradené.