Ako zaregistrovať nový e-shop
Prihlásenie do používateľského účtu / vytvorenie užívateľského účtu.
Aké údaje sú potrebné na úspešnú registráciu e-shopu?
-
URL e-shopu
E-shop musí byť v slovenskom jazyku a musí obsahovať obchodné podmienky, reklamačný poriadok a informáciu o mimosúdnom riešení sporov. Cena tovaru aj dopravy musí byť v eurách.
-
URL XML feedu
XML feed musí obsahovať údaje v slovenskom jazyku (ak neviete, čo XML feed je, obráťte sa prosím na svojho webmastera alebo správcu shop systému).
-
Logo e-shopu
Formát jpg alebo png a maximálnej veľkosti 300 kB. Odporúčaný rozmer loga je aspoň 320×100 px (obdĺžnik). Na produktovú kartu ho automaticky zmenšíme na veľkosť 130×40 px. Logo e-shopu na Heureke musí byť zhodné s logom e-shopu na webových stránkach e-shopu a nesmie obsahovať reklamné oznámenie. Zaslanému logu odporúčame orezať biele okraje.
Registrácia vášho e-shopu
Registrácia sa vykonáva tu, prípadne v zápatí na stránkach Heureky.

Teraz je potrebné prejsť tromi krokmi registrácie:
1. Údaje o spoločnosti
Vyberiete krajinu podnikania, vyplníte IČO a kliknete na tlačidlo vyhľadať. Údaje o spoločnosti sa vyplnia automaticky.

Ak na Heureke máte pod rovnakým IČO registrovaný už iný obchod, zobrazia sa vám fakturačné údaje, ktoré sa viažu k už registrovanému e-shopu. Ak by ste potrebovali údaje zmeniť, treba nás kontaktovať na emaile [email protected].


2. Kontaktné údaje
Vyplníte meno, priezvisko, kontaktný e-mail a telefónne číslo.

3. Údaje o e-shope
V poslednom kroku je potrebné vyplniť názov e-shopu, URL obchodu, logo e-shopu, URL adresu XML feedu a e-mail pre zákazníkov, ktorý bude viditeľný na stránkach vášho e-shopu.
Ak by ste niektorý z týchto vyššie uvedených údajov nemali k dispozícii, môžete tento krok preskočiť a registráciu dokončiť neskôr. Rozpracovanú registráciu e-shopu uvidíte vo svojom užívateľskom profile, kde ju budete môcť dokončiť.

V prípade, že chcete inzerovať aj na slovenskej Heureke, je potrebné prejsť rovnakým procesom aj tu.
Kontrola administrátorom zo strany Heureky
Po úspešnej registrácii sa zadané údaje skontrolujú do 2 pracovných dní. Ak je všetko v poriadku, bude aktivovaný režim FREE alebo režim PPC, ak už máte vo svojom používateľskom profile iný obchod a máte kladnú hodnotu kreditu. Ak náš správca zistí akýkoľvek nedostatok, váš obchod bude dočasne zablokovaný a o dôvode zablokovania vás budeme informovať prostredníctvom kontaktného e-mailu. Ak máte akékoľvek otázky, neváhajte kontaktovať našu podporu ([email protected]).
Čo ešte odporúčame nastaviť po registrácii?
Využitie PPC režimu
-
Vďaka PPC režimu sa vám ponuky produktov párujú do nášho katalógu Heureky. Pri tejto službe sa platí za kliknutie.
-
Chcete viac informácií o rozdiele medzi FREE a PPC režimom? Pozrite si tento článok.
-
Ak vás zaujíma cenník preklikov, pozrite si ho tu.
Zavedenie služby Overené zákazníkmi
-
Služba je úplne zadarmo a vďaka nej získate v očiach zákazníka väčšiu dôveryhodnosť. Tiež budú môcť zákazníci, ktorí vo vašom obchode reálne nakúpili, ohodnotiť svoj nákup pomocou zaslaného dotazníka.
-
Chcete sa dozvedieť viac informácií? Pozrite si tento článok.
-
Chcete vedieť, ako službu implementovať? Pozrite si tento článok.
Nastavenie služby merania konverzií
-
Služba je úplne zadarmo a vďaka nej budete mať k dispozícii štatistiky, ako sa vám na Heureke darí.
-
Chcete viac podrobností? Pozrite si tento článok.
-
Chcete vedieť, ako službu implementovať? Pozrite si tento článok.