Informácie o užívateľovi

Odhlásiť sa
Administrácia e-shopu
  • Nastavenia
    • Pridať obchod
  • Nápoveda a aktuality
    • Príručka Heureky pre eshopy
    • Dôležité dokumenty
    • Podporované Shop systémy

Čo je Simple Bidding?

Jedná sa o jednoduchý nástroj, ktorý slúži na automatické bidovanie. Je vhodný pre obchody, ktoré chcú zvýšiť viditeľnosť svojich ponúk na produktových kartách a nemajú dostatok času na ručné nastavovanie cien prekliknutí.

Simple Bidding je k dispozícii bezplatne v administrácii na Heureke. Podmienkou jeho používania je mať aspoň modrý certifikát Overené zákazníkmi a kladný zostatok kreditu (obchod v režime PPC).

 

Aktivácia a nastavenie služby

Aktivuje sa kliknutím na pole „Nastaviť Simple Bidding“.

Pre jeho aktiváciu je potrebné vložiť hodnoty do polí „Maximálne mesačné investície“ a „Max. podiel nákladov na obrate“. Nastavte si také hodnoty, ktoré sú v súlade s vašou obchodnou stratégiou.

Po aktivácii služby je potrebné počkať aspoň 1-2 týždne, kým sa algoritmus stabilizuje. Na základe vami nastaveného PNO a maximálnej investície Simple Bidding určuje, koľko produktov bude bidovať a vďaka znalosti vášho konverzného pomeru zo skoršieho obdobia kontroluje cenu prekliknutia (CPC). Bohužiaľ nástroj vopred nevie, aký bude konverzný pomer pri bidovaní. Preto bidy neustále upravuje podľa získaných údajov a produkty s vysokým PNO prestáva bidovať. Niektoré konverzie nemusia prebehnúť ihneď po návšteve e-shopu. Zákazníkovi môže trvať pár dní, kým nakúpi, a tak sa konverzia prejaví v štatistikách až neskôr. Niektoré konverzie tiež nemusia byť započítané, pokiaľ používateľ nepovolí cookies.

V nastavení nástroja Simple Bidding je možné vložené hodnoty PNO a maximálne mesačné investície kedykoľvek upraviť (kliknutím na pole „Nastavenie“), alebo službu úplne deaktivovať.

Ceny prekliknutí sa nastavujú cez XML súbor, preto pred aktiváciou skontrolujte, či vo svojom XML súbore nemáte pri ponukách uvedené ceny prekliknutí v tagu HEUREKA_CPC. Tieto ceny môžu kolidovať s nastavením Simple Biddingu a skresľovať štatistiky.

Rovnako tak odporúčame skontrolovať nastavenie biddingu v administrácii na úrovni produktov alebo kategórií.

Nastavenie cien kliknutí na úrovni produktov má pri účtovaní CPC vyššiu prioritu ako nastavenie z XML súboru. Pre maximálnu efektivitu biddingu je najlepšie používať iba jeden spôsob nastavenia CPC.
 
Ak chcete mať väčšiu kontrolu nad nastavením biddingu, odporúčame využiť niektorý z platených autobidovacích nástrojov.
 
Heureka

U nás nájdete vyše 15 400 000 produktov a 10 900 internetových obchodov

O Heureke

  • Čo je Heureka?
  • Kontakty
  • Podmienky používania
  • Voľné pracovné miesta
  • Pre média
  • Heureka bloguje
  • Blog HeurekaDevs

Pre zákazníkov

  • Ako nakúpiť
  • Heureka v mobile
  • Heureka radí
  • Nakúpte priamo u nás
  • Používanie cookies
  • Ochrana súkromia

Pre partnerov

  • Administrácia e-shopu
  • Registrovať nový e-shop
  • Služby pre e‑shopy
  • Heureka Marketplace
  • Služby pre značky
  • Dátové prehľady
  • Affiliate program
  • Edukačné videá
  • Nápoveda

Projekty

  • Overené zákazníkmi
  • ShopRoku
  • ProduktRoku
  • Certifikácia partnerov
  • Black Friday

Zákaznícka linka

+421 2/205 703 60

Sledujte nás na sociálnych sieťach

Copyright © 2007–2025, Heureka Group a.s., všetky práva vyhradené.