Informácie o užívateľovi

Odhlásiť sa
Administrácia e-shopu
  • Nastavenia
    • Pridať obchod
  • Nápoveda a aktuality
    • Príručka Heureky pre eshopy
    • Dôležité dokumenty
    • Podporované Shop systémy

Heureka Košík

 

Ide o nový model nakupovania, ktorý môžu používatelia Heureka.sk uplatniť popri klasickom modeli porovnania cien z internetových obchodov. Košík podporuje a rozvíja dlhodobý cieľ Heureka.sk, tj. uľahčiť nakupovanie na internete. Z pohľadu nakupujúceho plní Heureka.sk aj naďalej poradnú funkciu a najnovšie v súvislosti s Košíkom vystupuje tiež ako sprostredkovateľ obchodu. Štandardný PPC systém zostáva nezmenený, vo vybraných kategóriách ho doplní model Košíka.

Ako prebieha proces nákupu z pohľadu zákazníka sa môžete dočítať na Ako nakúpiť na Heureka.sk.

 

Pre koho je projekt Heureka Košík určený?

Primárnym cieľom Heureky je zjednodušovať nakupujúcim orientáciu počas nakupovania na internete. Najväčší dôraz sa kladie na kvalitu obchodu, ktorú vyhodnocujeme na základe programu Overené zákazníkmi, a preto je tento projekt určený iba e-shopom, ktoré dlhodobo dosahujú výborné výsledky v systéme Overené zákazníkmi. Skôr než nás kontaktujete so záujmom o zapojenie sa do Heureka Košíka preverte, či váš e-shop:

  • disponuje certifikátom Overené zákazníkmi,
  • vykazuje špičkové hodnotenie a
  • je v PPC režime.

Medzi hlavné prednosti Heureka Košíka patrí predovšetkým:

  • jednoduchosť,
  • jednotné používateľské prostredie,
  • jedna registrácia,
  • odporučenie nákupu z tých najlepších obchodov overených zákazníkmi s pečaťou Garancia nákupu.

 

Aké výhody so sebou Heureka Košík prináša? 

Všetky vyššie uvedené aspekty smerujú k jedinému cieľu a tým je zvýšenie konverzného pomeru e-shopov.

Nastavený spôsob spolupráce intuitívne zobrazuje na TOP pozícii obchod zapojený do Heureka Košíka, následne odporúčané obchody "Heureka pre vás vyberá kvalitné obchody" a potom ostatné obchody zoradené od najnižšej ceny.

So zapojením do Košíka je tiež spojené zaradenie e-shopu do programu Garancia nákupu.

 

Za čo platím?

V prípade nákupu uskutočnenom na Heureke prostredníctvom Heureka Košíka je e-shopu účtovaná provízia z predaja. Výška provízie je stanovená podľa jednotlivých kategórií, podobne ako v PPC režime. Cenník provízií je dostupný tu.

Ak zákazník pre svoj nákup využije stránky konkrétneho e-shopu a použije na to tlačidlo "Do obchodu", potom je účtovaná cena za kliknutie, buď z cenníka alebo navýšenej CPC, ak biddujete.

 

Ako sa môžem so svojím e-shopom zapojiť?

Najprv odporúčame obrátiť sa na nás, aby sme preverili váš e-shop a potvrdili možnosť zapojenia vášho e-shopu do Heureka Košíka. Predovšetkým ide o preverenie kvality e-shopu a toho, či pre váš sortiment máme spustenú vhodnú kategóriu v Košíku.

Následne máte dve možnosti napojenia:

1) API napojenie

API napojenie predstavuje implementáciu služby do vášho existujúceho systému. Informácie o objednávkach sú automaticky prenášané a vybavované z vášho systému. Zoznam shop systémov, ktoré plne podporujú optimalizáciu pre Heureku vrátane služby Heureka Košík, je uvedený v prehľadnej tabuľke na https://sluzby.heureka.sk/. 

2) Napojenie bez API

Pri napojení bez API nemusíte riešiť technické napojenie na Heureku. Všetky objednávky riešite manuálne prostredníctvom administrácie Heureky. Napojenie bez API odporúčame len malým obchodom.

Porovnanie možností napojenia na Heureka Košík:

Je možné sa registrovať s napojením bez API a na API prejsť kedykoľvek dodatočne.

 

 

s API

bez API

Možnosť predaja položiek s dostupnosťou SKLADOM

áno

áno

Online kontrola dostupnosti a ceny tovaru v procese objednávky

áno

nie

Vybavenie objednávky vo vašom systéme

áno

nie

 

Garancia nákupu

Službou Garancia nákupu ručíme za najlepšie obchody voči zákazníkom. Z tohto dôvodu túto službu spájame s novým obchodným modelom, Heureka Košíkom, aby sme mohli zákazníkom ponúkať čo najlepšie služby a naplniť zmysel tejto garancie.

 

Zmyslom Garancie nákupu je ručiť za nákup uskutočnený cez Heureku a teraz predovšetkým práve cez Košík. Službu Heureka Košík nemôže využívať akýkoľvek eshop, ale iba dostatočne kvalitný a overený obchod.

 

Ako je možné sa zapojiť?

Do programu Garancia nákupu pridávame eshopy, ktoré sa zapoja do nového obchodného modelu Heureka Košík.

Každý obchod, ktorý sa do tohto obchodného modelu zapojí, automaticky získa Garanciu nákupu. Pri jeho ponukách, ktoré možno nakúpiť priamo na Heureke (je pri nich oranžové tlačidlo "kúpiť"), sa automaticky zobrazí zlatá pečať Garancia nákupu. Heureka teda zákazníkom garantuje iba nákupy, ktoré sú urobené priamo cez náš Košík (nie cez PPC po prekliku do e-shopu).

 

 

Ako postupovať pre získanie pečate Garancie nákupu?

Základným predpokladom je prevádzkovať kvalitný internetový obchod s certifikátom Overené zákazníkmi, ktorý je výsledkom hodnotenia reálnych zákazníkov a vykazovať dlhodobo špičkové priemerné hodnotenie.

  • Ak ešte nie ste zapojený do programu Overené zákazníkmi, navštívte stránky Overené zákazníkmi, kde nájdete podrobné inštrukcie na zapojenie a tiež zoznam obchodov, ktoré už v programe sú zapojené.
  • Skontrolujte, že je služba Overené zákazníkmi správne nastavená, tj. že nám zasielate tiež názov produktu, ktorý zákazník kúpil (názov produktu by mal byť zhodný s názvom v XML súbore).
  • V neposlednom rade sa snažte mať najlepšie hodnotenie vo svojej kategórii.

 

Predĺžená možnosť vrátenia tovaru

 

Nakoľko sa nám osvedčila predvianočná akcia, v rámci ktorej mohli zákazníci nakupujúci cez Heureka Košík vrátiť nerozbalený a nepoužitý tovar až do 3 mesiacov, rozhodli sme sa z nej urobiť trvalú súčasť Garancie nákupu. 

 

Ako presne akcia funguje? 

Akcia sa týka iba obchodníkov zapojených do služby Heureka Košík. Zakúpený tovar v pôvodnom neporušenom obale môže zákazník vrátiť do e-shopu do 3 mesiacov. 

 

Ako bude vrátenie tovaru prebiehať? 

Existujú dva scenáre. Buď sa zákazník ozve priamo vám a oznámi vám, že by tovar rád vrátil. V takomto prípade by sme vás radi poprosili o prijatie tovaru až do 3 mesiacov od zakúpenia. V druhom prípade sa zákazník ozve nám a my budeme následne e-shop informovať o tom, že mu tovar bude vrátený.

 

Čo z toho e-shop bude mať? 10 % z ceny vratky

Ide o našu akciu, a preto ju samozrejme nechceme zadarmo. Za každú prijatú vratku nad štandardnú lehotu 14 dní nám môžete vyfakturovať 10 % z ceny navráteného produktu. Faktúru zašlite na [email protected] a uveďte do nej číslo objednávky. 

V prípade akýchkoľvek otázok k tejto akcii sa prosím obráťte na email [email protected]

 

Vopred vám ďakujeme za ústretovú komunikáciu pri vybavovaní vratiek. 

Heureka

U nás nájdete vyše 15 400 000 produktov a 10 900 internetových obchodov

O Heureke

  • Čo je Heureka?
  • Kontakty
  • Podmienky používania
  • Voľné pracovné miesta
  • Pre média
  • Heureka bloguje
  • Blog HeurekaDevs

Pre zákazníkov

  • Ako nakúpiť
  • Heureka v mobile
  • Heureka radí
  • Nakúpte priamo u nás
  • Používanie cookies
  • Ochrana súkromia

Pre partnerov

  • Administrácia e-shopu
  • Registrovať nový e-shop
  • Služby pre e‑shopy
  • Heureka Marketplace
  • Služby pre značky
  • Dátové prehľady
  • Affiliate program
  • Edukačné videá
  • Nápoveda

Projekty

  • Overené zákazníkmi
  • ShopRoku
  • ProduktRoku
  • Certifikácia partnerov
  • Black Friday

Zákaznícka linka

+421 2/205 703 60

Sledujte nás na sociálnych sieťach

Copyright © 2007–2025, Heureka Group a.s., všetky práva vyhradené.