Podmienkou vykonania registrácie a uzavretia zmluvy o užívaní služby je, aby obchodník ponúkal kupujúcim aspoň jednu offline platobnú metódu (bankový prevod, dobierku…). Túto podmienku ste povinní plniť po celú dobu trvania zmluvy.
Všetky vaše objednávky musia byť zaevidované v našom systéme. Zaväzujete sa, že v poslednej fáze všetkých objednávok zákazníkov vo vašom e-shope (bez ohľadu na to, či bola objednávka zadaná prostredníctvom Heureky alebo nie) umiestnite aplikačný skript, pomocou ktorého sa do databázy Heureky odošle e-mailová adresa zákazníka a voliteľne aj údaje o zakúpenom tovare.
Zaväzujete sa umožniť všetkým zákazníkom odmietnuť zasielanie dotazníkov spokojnosti podľa zákona č. 351/2011 Z. z. , a to pred odoslaním každej jednotlivej objednávky na vašom e-shope. Ste povinní aktívne a jasne ponúknuť zákazníkom možnosť odmietnuť dotazník spokojnosti aspoň na jednej zo stránok, ktoré sú súčasťou objednávkového procesu vášho e-shopu. Zákazníci musia mať možnosť využiť ponúkanú možnosť kliknutím na tlačidlo, zaškrtnutím alebo zrušením zaškrtnutia políčka formulára alebo iným jednoduchým spôsobom. Na základe stanoviska našich právnikov, ktoré je v súlade s GDPR, odporúčame defaultne nezaškrtnuté (mod OPT-OUT) checkbox políčko s textom „Nesúhlasím so zasielaním dotazníka spokojnosti v rámci programu Overené zákazníkmi, ktorý má pomôcť zlepšovať naše služby“.
V súlade s legislatívou SR naše právne oddelenie vypracovalo text, ktorý môžete do svojich obchodných podmienok zakomponovať:
„Vašu spokojnosť s nákupom zisťujeme prostredníctvom e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi, do ktorého je náš e-shop zapojený. Tie vám zasielame zakaždým, keď u nás nakúpite, pokiaľ v zmysle § 62 zákona č. 351/2011 Z. z., o elektronických komunikáciách, v znení neskorších predpisov neodmietnete zasielanie elektronickej pošty na účely priameho marketingu. Spracúvanie osobných údajov pre účely zaslania dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi vykonávame na základe nášho oprávneného záujmu, ktorý spočíva v zisťovaní vašej spokojnosti s nákupom u nás. Na zasielanie dotazníkov, vyhodnocovanie vašej spätnej väzby a analýz nášho trhového postavenia využívame sprostredkovateľa spracúvania, ktorým je prevádzkovateľ portálu Heureka.sk.; tomu pre tieto účely môžeme odovzdávať informácie o kúpenom tovare a vašu e-mailovú adresu. Vaše osobné údaje nie sú pri zasielaní e-mailových dotazníkov odovzdané žiadnej tretej strane pre jej vlastné účely. Proti zasielaniu e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi môžete kedykoľvek vyjadriť námietku odmietnutím ďalších dotazníkov pomocou odkazu v e-maile s dotazníkom. V prípade vašej námietky vám dotazník nebudeme ďalej zasielať.“
Na svoj registrovaný web si môžete vložiť iba taký certifikát na ktorý máte aktuálne nárok. Vo chvíli keď získate certifikát Overené zákazníkmi, budete kontaktovaní e-mailom a v administrácii v sekcii Overené zákazník sa vám zobrazia kódy na zobrazovanie Ikon certifikátu Overené zákazníkmi.
V prípade ukončenia Zmluvy alebo straty certifikátu Overené zákazníkmi ste povinní zdržať sa používania certifikátu vrátane iných typov hodnotení a zaväzujete sa bezodkladne odstrániť takéto označenia zo stránok vášho e-shopu a z vašich reklamných alebo iných propagačných materiálov.
Odoslanie registrácie vrátane pristúpenia na znenie podmienok je považované za návrh na uzavretie zmluvy. Zmluva je uzatvorená prijatím potvrdzujúceho e-mailu na vašu e-mailovú adresu.
Všetky tieto najdôležitejšie podmienky a mnoho ďalších, nájdete v našich Podmienkach používania programu „Overené zákazníkmi“ .