Informácie o užívateľovi

Odhlásiť sa
Administrácia e-shopu
  • Nastavenia
    • Pridať obchod
  • Nápoveda a aktuality
    • Príručka Heureky pre eshopy
    • Dôležité dokumenty
    • Podporované Shop systémy

Compari bidding

Bidding je v skratke nástroj na zvýšenie ceny prekliknutia (CPC) pri jednotlivých produktoch. Vďaka nemu sa môžete zobraziť na troch horných pozíciách odporúčaných ponúk v detaile produktu. Túto službu je možné využiť pri produktových kartách, na ktoré sú umiestnené ponuky aspoň štyroch predajcov.

Cena za prekliknutie

Cena za prekliknutie musí byť rovnaká alebo vyššia ako stanovená minimálna cena na danú sekciu. Vo chvíli, keď sa so svojím produktom nedostanete medzi odporúčané obchody, je vám odpočítaná iba základná cena z cenníka. Pri produktoch do 5 RON nie je cena prekliknutia účtovaná.

 

E-shop nastaví maximálnu cenu za návštevníka, ktorú je ochotný zaplatiť. Obchody sú následne zoradené na základe ponúknutej ceny a ďalších stanovených kritérií, ako sú úroveň certifikátu Overené zákazníkmi, priemerné hodnotenie a cena produktu.

E-shop neplatí maximálnu ponúknutú cenu, ale iba cenu potrebnú na umiestnenie na danej pozícii.

Nastavenie ceny prekliknutí prebieha v administrácii alebo priamo vo feede. Ak je pre produkt nastavený multiplikátor ponuky ako v administrácii obchodu, tak vo feede, náš systém zohľadní multiplikátor uvedený v administrácii obchodu. Príslušná čiastka sa odpočíta z kreditu, ktorý je potrebné nabiť vopred.

Nastavenie biddingu

Bidding v administrácii obchodu:
 
Možnosť nastavenia ceny za prekliknutie nájdete vo svojej Compari administrácii v záložke compari.ro -> Evidenţiere produse ->  Setări bid. 

V rozhraní nájdete základné nastavenia, nastavenia kategórie a nastavenia produktu. V prípade použitia všetkých troch možností ponúk naraz sa riadime týmto poradím: Bidding produktu > Bidding kategórie > Základný bidding.

  • Základný bidding (Licitatie de baza)

    V prípade použitia tohto nastavenia bude nastavenie aplikované na všetky vaše produkty. 

  • Bidding kategórie  (Licitatie de categorii)

    V tomto nastavení s pomocou multiplikátora určujete hodnotu násobku ceny za prekliknutie v kategórii v porovnaní so základnou cenou. 

  • Bidding produktu (Licitatie de produse)

    V tomto nastavení s pomocou multiplikátora určujete hodnotu násobku ceny za prekliknutie na konkrétny produkt v porovnaní so základnou cenou.
     

Bidding vo Feede:

Vo feede bidujete pomocou tagu MaxCPCMultiplier. Viac informácií nájdete v špecifikácii xml/csv feede.

Na bidovanie vo feede môže použiť zoznam produktov na automatizáciu biddingu. Ten stiahnete vo svojej administrácii v záložke Compari -> Evidenţiere produse->Alte setari. Zoznam obsahuje produkty partnerov uvedených v kategórii, základné ceny kategórií a aktuálne používaný multiplikátor ponuky. Túto službu ponúkame pre obchody, ktoré využívajú prémiový balíček.

 

Automatický bidding:

Nie je nutné ponúkať najnižšie ceny, stačí prihadzovať podľa správnej stratégie. Zvýšte svoje zisky z Compari tým, že využijete autobidovací nástroj Beed. Ak vás zaujíma viac informácií o tejto službe, kontaktujte nás na e-mailovej adrese [email protected].

 
Heureka

U nás nájdete vyše 15 400 000 produktov a 10 900 internetových obchodov

O Heureke

  • Čo je Heureka?
  • Kontakty
  • Podmienky používania
  • Voľné pracovné miesta
  • Pre média
  • Heureka bloguje
  • Blog HeurekaDevs

Pre zákazníkov

  • Ako nakúpiť
  • Heureka v mobile
  • Heureka radí
  • Nakúpte priamo u nás
  • Používanie cookies
  • Ochrana súkromia

Pre partnerov

  • Administrácia e-shopu
  • Registrovať nový e-shop
  • Služby pre e‑shopy
  • Heureka Marketplace
  • Služby pre značky
  • Dátové prehľady
  • Affiliate program
  • Edukačné videá
  • Nápoveda

Projekty

  • Overené zákazníkmi
  • ShopRoku
  • ProduktRoku
  • Certifikácia partnerov
  • Black Friday

Zákaznícka linka

+421 2/205 703 60

Sledujte nás na sociálnych sieťach

Copyright © 2007–2025, Heureka Group a.s., všetky práva vyhradené.