Informácie o užívateľovi

Odhlásiť sa
Administrácia e-shopu
  • Nastavenia
    • Pridať obchod
  • Nápoveda a aktuality
    • Príručka Heureky pre eshopy
    • Dôležité dokumenty
    • Podporované Shop systémy

Všetko čo potrebujete vedieť pred vstupom do Marketplace

  • Čo je potrebné skontrolovať?
  • Čo by som mal ešte pred spustením vedieť?

​

Čo je potrebné skontrolovať?

Nasledujúce body by mal skontrolovať každý e-shop, ktorý pôsobí na Heureka Marketplace.

  1.  overenie u nového poskytovateľa platieb,
  2.  kontrola ponúkaných spôsobov dopravy a platieb,
  3.  kontrola API,
  4.  údaje o obchode.

 

Čo je potrebné na využívanie Marketplace 

Overenie u poskytovateľa platieb Adyen

Overenie je povinné pre všetky e-shopy, aby sme vám mohli posielať výplaty za objednávky uhradené online platobnou kartou.

Všetky podrobnosti na overenie nájdete v článku KYC - Ako overiť svoj obchod pre využívanie online platieb?

 

Možnosti dopravy a platieb

Vami ponúkané spôsoby dopravy a platby môžete poskytnúť cez viacero zdrojov:

  1. Marketplace API,
  2. XML feed,
  3. tabuľka spôsobov dopravy v administrácii Heureky.
  • 1. Využívám API (kliknutím rozbalíte)

    Platby a doprava sa naďalej zobrazujú podľa toho, čo nám zasielate cez API. Ak chcete využívať API, pozrite sa na návod nastavenie API a tiež na Denník zmien. Ak chcete, aby zákazník dostal číslo účtu v zhrnutí objednávky, ktoré posielame po vytvorení objednávky, zaškrtnite túto možnosť a zadajte číslo účtu v menu Platobné metódy v Heureka administrácii. Ako variabilný symbol zákazník použije číslo objednávky z Heureky. Ak vám to nevyhovuje, odporúčame posielať platobné údaje vo vašom potvrdzujúcom e-maile a pole v administrácii nevypĺňať.

  • 2. XML feed (kliknutím rozbalíte)

    Spôsob dopravy a poplatky za dopravu, sú zákazníkovi naďalej ponúknuté tak, ako ich uvádzate v XML feede. Jedinou výnimkou je osobný odber, ktorý v XML feede zaslať nemožno. Osobný odber je potrebné vyplniť v tabuľke Spôsobov doručenia a v tabuľke Poplatkov za dopravu v Heureka administrácii. K tomu, ako ho správne vyplniť, vám pomôže článok Ako nastaviť ponúkané platby a spôsoby dopravy.

    Ak chcete využívať možnosť bankového prevodu, zaškrtnite túto možnosť a zadajte číslo účtu v menu Platobné metódy v Heureka administrácii. Zákazník dostane číslo účtu v zhrnutí objednávky, ktoré zasiela Heureka. Ako variabilný symbol zákazník použije číslo objednávky z Heureky.

  • 3. Tabuľka spôsobov dopravy a platieb v administrácii Heureka (kliknutím rozbalíte)

    Pokiaľ nevyužívate API a nechcete využívať ani XML feed, môžete využiť našu tabuľku spôsobov dopravy a poplatkov. Je potrebné vyplniť tabuľku Spôsoby doručenia a Tabuľku poplatkov za dopravu, podľa návodu Ako nastaviť ponúkané platby a spôsoby dopravy.

    Ak chcete využívať možnosť bankového prevodu, zaškrtnite túto možnosť a zadajte číslo účtu v menu Platobné metódy v Heureka administrácii. Zákazník dostane číslo účtu v zhrnutí objednávky. Ako variabilný symbol zákazník použije číslo objednávky z Heureky.

Údaje o obchode

Údaje, ktoré ste zadali počas registrácie, poskytujeme zákazníkom. Skontrolujte si, že sú stále aktuálne, aby nedošlo k nedorozumeniu napríklad pri vrátení tovaru. Údaje na vrátenie tovaru si skontrolujte v súčasnom nastavení v záložke Nastavenie vrátenia objednávok, a kontaktné údaje na svoju podporu v záložke Profil obchodu.

Čo by som mal vedieť?

 

Ako bude fungovať fakturácia provízií?

Inak sa fakturuje objednávka platená online platbou a inak objednávka na dobierku alebo platbou na bankový účet priamo predajcovi. V administrácii si môžete stiahnuť detailný rozpis všetkých fakturovaných objednávok vo formáte CSV. Tiež je k dispozícii elektronická faktúra.

Viac informácií o fakturáciách nájdete v článku Ako funguje fakturácia provízií?

 

Ako sa vyplácajú peniaze za objednávky hradené online platbou?

Všetky prostriedky sa vyplácajú automaticky všetkým obchodníkom raz týždenne, formou hromadnej výplaty.

Všetky informácie, zistíte v článku Ako sa vyplácajú peniaze za objednávky hradené online platbou?

Ako spracovávať objednávky?
Viac o procese spracovania objednávok sa dozviete v článku Ako spracovávať objednávky?
 
Čo sú povinné parametre a ako s nimi pracovať?
Povinné parametre sú častou príčinou neaktívnych ponúk nielen v Heureka Marketplace, ale aj v klasickom zobrazení na produktových kartách.

Skontrolujte si teda, či máte všetko správne nastavené: Čo sú povinné parametre a ako s nimi pracovať?

Ako vybaviť požiadavku na vrátenie objednávky?

Zákazník má možnosť vrátiť nevyhovujúci produkt cez Zásielkovňu úplne zadarmo.

Viac, ako celý proces funguje, sa dozviete v článku Ako vybaviť požiadavku na vrátenie objednávky?

 

Heureka

U nás nájdete vyše 15 400 000 produktov a 10 900 internetových obchodov

O Heureke

  • Čo je Heureka?
  • Kontakty
  • Podmienky používania
  • Voľné pracovné miesta
  • Pre média
  • Heureka bloguje
  • Blog HeurekaDevs

Pre zákazníkov

  • Ako nakúpiť
  • Heureka v mobile
  • Heureka radí
  • Nakúpte priamo u nás
  • Používanie cookies
  • Ochrana súkromia

Pre partnerov

  • Administrácia e-shopu
  • Registrovať nový e-shop
  • Služby pre e‑shopy
  • Heureka Marketplace
  • Služby pre značky
  • Dátové prehľady
  • Affiliate program
  • Edukačné videá
  • Nápoveda

Projekty

  • Overené zákazníkmi
  • ShopRoku
  • ProduktRoku
  • Certifikácia partnerov
  • Black Friday

Zákaznícka linka

+421 2/205 703 60

Sledujte nás na sociálnych sieťach

Copyright © 2007–2025, Heureka Group a.s., všetky práva vyhradené.