Všetko čo potrebujete vedieť pred vstupom do Marketplace
Čo je potrebné skontrolovať?
Nasledujúce body by mal skontrolovať každý e-shop, ktorý pôsobí na Heureka Marketplace.
Čo je potrebné na využívanie Marketplace
Overenie je povinné pre všetky e-shopy, aby sme vám mohli posielať výplaty za objednávky uhradené online platobnou kartou.
Všetky podrobnosti na overenie nájdete v článku KYC - Ako overiť svoj obchod pre využívanie online platieb?
Vami ponúkané spôsoby dopravy a platby môžete poskytnúť cez viacero zdrojov:
Platby a doprava sa naďalej zobrazujú podľa toho, čo nám zasielate cez API. Ak chcete využívať API, pozrite sa na návod nastavenie API a tiež na Denník zmien. Ak chcete, aby zákazník dostal číslo účtu v zhrnutí objednávky, ktoré posielame po vytvorení objednávky, zaškrtnite túto možnosť a zadajte číslo účtu v menu Platobné metódy v Heureka administrácii. Ako variabilný symbol zákazník použije číslo objednávky z Heureky. Ak vám to nevyhovuje, odporúčame posielať platobné údaje vo vašom potvrdzujúcom e-maile a pole v administrácii nevypĺňať.
Spôsob dopravy a poplatky za dopravu, sú zákazníkovi naďalej ponúknuté tak, ako ich uvádzate v XML feede. Jedinou výnimkou je osobný odber, ktorý v XML feede zaslať nemožno. Osobný odber je potrebné vyplniť v tabuľke Spôsobov doručenia a v tabuľke Poplatkov za dopravu v Heureka administrácii. K tomu, ako ho správne vyplniť, vám pomôže článok Ako nastaviť ponúkané platby a spôsoby dopravy.
Ak chcete využívať možnosť bankového prevodu, zaškrtnite túto možnosť a zadajte číslo účtu v menu Platobné metódy v Heureka administrácii. Zákazník dostane číslo účtu v zhrnutí objednávky, ktoré zasiela Heureka. Ako variabilný symbol zákazník použije číslo objednávky z Heureky.
Pokiaľ nevyužívate API a nechcete využívať ani XML feed, môžete využiť našu tabuľku spôsobov dopravy a poplatkov. Je potrebné vyplniť tabuľku Spôsoby doručenia a Tabuľku poplatkov za dopravu, podľa návodu Ako nastaviť ponúkané platby a spôsoby dopravy.
Ak chcete využívať možnosť bankového prevodu, zaškrtnite túto možnosť a zadajte číslo účtu v menu Platobné metódy v Heureka administrácii. Zákazník dostane číslo účtu v zhrnutí objednávky. Ako variabilný symbol zákazník použije číslo objednávky z Heureky.
Údaje, ktoré ste zadali počas registrácie, poskytujeme zákazníkom. Skontrolujte si, že sú stále aktuálne, aby nedošlo k nedorozumeniu napríklad pri vrátení tovaru. Údaje na vrátenie tovaru si skontrolujte v súčasnom nastavení v záložke Nastavenie vrátenia objednávok, a kontaktné údaje na svoju podporu v záložke Profil obchodu.
Inak sa fakturuje objednávka platená online platbou a inak objednávka na dobierku alebo platbou na bankový účet priamo predajcovi. V administrácii si môžete stiahnuť detailný rozpis všetkých fakturovaných objednávok vo formáte CSV. Tiež je k dispozícii elektronická faktúra.
Viac informácií o fakturáciách nájdete v článku Ako funguje fakturácia provízií?
Všetky prostriedky sa vyplácajú automaticky všetkým obchodníkom raz týždenne, formou hromadnej výplaty.
Všetky informácie, zistíte v článku Ako sa vyplácajú peniaze za objednávky hradené online platbou?
Skontrolujte si teda, či máte všetko správne nastavené: Čo sú povinné parametre a ako s nimi pracovať?
Zákazník má možnosť vrátiť nevyhovujúci produkt cez Zásielkovňu úplne zadarmo.
Viac, ako celý proces funguje, sa dozviete v článku Ako vybaviť požiadavku na vrátenie objednávky?